Guttenavn 2017

Nå får jeg jente, men vi bestemte oss allerede før jeg var gravid om at hvis vi får en gutt så skulle han hete Lionel/Lionell. Vi rakk ikke bestemme oss helt for en eller to l'er, og det har vi fortsatt ikke gjort, siden vi måtte finne jentenavn i stedet
 
Janus
Janik
Eirik
Rasmus
Liam
Aleksander
Andre
Lukas
 
Nå får jeg jente, men vi bestemte oss allerede før jeg var gravid om at hvis vi får en gutt så skulle han hete Lionel/Lionell. Vi rakk ikke bestemme oss helt for en eller to l'er, og det har vi fortsatt ikke gjort, siden vi måtte finne jentenavn i stedet
Lionel en av Norges beste travhester for øyeblikket. Men veldig pent navn:p
 
Har venter vi en Christoffer :)
Ellers så er jeg glad i:
Benjamin
Oliver
Gabriel
Nathaniel
Daniel
Lucas
Henry
Ralph
Phillip
Marcus
 
Theodor er min favoritt [emoji4] får vi en gutt en gang blir det sannsynligvis Theodor, mannen har sagt seg enig. Liker navn som har en fin klang på engelsk også, siden vi prater mye engelsk på min side.
Sønnen vår heter Theo :) alle tror det er forkortelse for Theodor [emoji14] fikk noen rare reaksjoner av enkelte for navnevalget, og ser at folk her har sterke meninger om navnet og skal ytre hvor mye de misliker det og at de ALDRI ville valgt det navnet selv. (gjerne av de som "roper" høyest om sine meninger uten å tenke over at det er mennesker de snakker med) synes det er et flott navn og deler din mening om det :D
 
Sønnen vår heter Theo :) alle tror det er forkortelse for Theodor [emoji14] fikk noen rare reaksjoner av enkelte for navnevalget, og ser at folk her har sterke meninger om navnet og skal ytre hvor mye de misliker det og at de ALDRI ville valgt det navnet selv. (gjerne av de som "roper" høyest om sine meninger uten å tenke over at det er mennesker de snakker med) synes det er et flott navn og deler din mening om det :D
Haha! Gubben min leste det du skrev og sa "det er akkurat som med mitt navn"! Han heter Chris, og folk simpelten nekter å skjønne at det ikke er en forkortelse for Christoffer eller Christian [emoji23] Man kan liksom ikke hete "bare" Chris
 
Haha! Gubben min leste det du skrev og sa "det er akkurat som med mitt navn"! Han heter Chris, og folk simpelten nekter å skjønne at det ikke er en forkortelse for Christoffer eller Christian [emoji23] Man kan liksom ikke hete "bare" Chris
Er så teit [emoji14] skjønner at folk kan tenkes det, men det betyr ikke automatisk at man bør si "aah, Christoffer ja!" Etter man har presentert seg med navnet sitt [emoji14]
 
Vi venter ein gut 25. Mars!
Vi står mellom Aksel, Lukas, Audun, Konrad, Luka, Dennis eller Skage.
God blanding !:)
men, trur vi heller mest til Aksel, da det klinger fint til Sofie (jenta vår).
Aksel er kjempefint [emoji2] . Lukas og er veldig fint men så mangen som heter det i dag.
 
Min sønn heter Henrik og jeg elsker det navnet, men får jeg en gutt til en gang vil jeg at han skal hete Theodor, for det er også sinsykt fint føler at det er navn som er normale, men ikke navn som alle heter:) gratulerer så masse med å få en gutt og lykke til med resten av graviditeten
Henrik er nydelig[emoji170]. Ja tror det egentlig står mellom Halvor å Theodore nå som jeg ser det[emoji4]. Tusen takk for det[emoji178]
 
Nå får jeg jente, men vi bestemte oss allerede før jeg var gravid om at hvis vi får en gutt så skulle han hete Lionel/Lionell. Vi rakk ikke bestemme oss helt for en eller to l'er, og det har vi fortsatt ikke gjort, siden vi måtte finne jentenavn i stedet
Det var veldig spesielt. Hvor fant dere det?
 
Hadde så lyst å bruke Lucas eg og men det er såååå mangen gutter her som heter det[emoji12]

Det er kjempemange som heter det :p Men vi har planer om å bruke det alikevell, men av en helt spesiell grunn. Min avdøde hest het Lucas, og han betydde så utrolig mye for både meg og samboeren min <3
 
Liker han fotball? Lionel Messi kanskje ?! :)
Altså vi har jo alle hørt om han så kan jo være, men han er ikke spess fotballinteresserte. Ikke internasjonalt hvertfall. Han sa at han ikke hadde tenkt på Messi når han kom på navnet, men det kan jo ha ligget bak litt ubevisst. Aner ikke synes det var så fint uansett jeg at vi bestemte oss der og da for at hvis vi fikk en gutt så ble det navnet.
 
Altså vi har jo alle hørt om han så kan jo være, men han er ikke spess fotballinteresserte. Ikke internasjonalt hvertfall. Han sa at han ikke hadde tenkt på Messi når han kom på navnet, men det kan jo ha ligget bak litt ubevisst. Aner ikke synes det var så fint uansett jeg at vi bestemte oss der og da for at hvis vi fikk en gutt så ble det navnet.
Jeg synes også navnet er fint :)
 
Emilian [emoji7]
 
Back
Topp