Gutt eller jente?

Vi har tenkt å vente til baby blir født....la det bli en overraskelse! Men.....kjenner jeg angrer litt på at jeg gikk med på det (mannen sitt forslag :) )
Synes det var en spennende ide der og da....nå er jeg så nysgjerrig at jeg vet ikke om jeg klarer å vente :wideyed:
Haha! Ja ser den! [emoji28] Jeg føler meg såpass sikker at jeg har allerede begynt å handle litt [emoji85] meeen har flere venninner som nettopp har fått jente.. og som venter jente så jeg kan alltids gi bort til noen hvis vi får nok en gutt :) hvor langt er du på vei i dag?
 
Oj, ja når du sier det sånn så tenker jeg du har rett! Alle svangerskap er forskjellig, så det blir spennende hva vi får i forhold til hva vi får en følelse av :) Jeg tror vi får en gutt, men har jo ingen holdepunkter for det!

Magefølelsen er det beste "symptomet" tror jeg :)
 
Litt ekstra spennende når du forteller din opplevelse da! Mye er annerledes denne gang, men kanskje det blir enda en jente likevell![emoji173] klarer nesten ikke å vente med å finne det ut[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]

Magefølelsen da? :)
 
Vi har tenkt å vente til baby blir født....la det bli en overraskelse! Men.....kjenner jeg angrer litt på at jeg gikk med på det (mannen sitt forslag :) )
Synes det var en spennende ide der og da....nå er jeg så nysgjerrig at jeg vet ikke om jeg klarer å vente :wideyed:
Et vennepar av oss var delt i synet på det der, de endte opp med at hun visste men ikke han Jeg hadde ikke klart det, hadde kommet til å forsnakka meg etter en dag
 
Jeg følte meg veldig sikker på gutt først.
Men det sies at jentesædcellene lever lengst, og etter TUL er jeg blitt gravid 2-3 dager etter sex.
Så nå tror jeg jente.
På mange måter likt som sist, men samtidig litt ulikt. Har ikke samme cravings nå, men vet ikke om det har noe å si [emoji4]
Men regner med at jente nr 2 kommer [emoji4]
 
Jeg har vært veldig svak for chips før graviditeten men jeg har blitt kvalm av tanken på chips nå i en mnd sikkert. Så om man heller er hekta på søtt enn salt så skal det visst være en jente [emoji85]
 
Et vennepar av oss var delt i synet på det der, de endte opp med at hun visste men ikke han Jeg hadde ikke klart det, hadde kommet til å forsnakka meg etter en dag

Ja hadde ikke klart å holde meg selv... Klarte hun virkelig å ikke avsløre det til mannen :eek:

Vi må enten vite det begge eller ingen av oss! Jeg er håpløs på hemmeligheter!
 
Jeg har vært veldig svak for chips før graviditeten men jeg har blitt kvalm av tanken på chips nå i en mnd sikkert. Så om man heller er hekta på søtt enn salt så skal det visst være en jente [emoji85]

Har fått dilla på Tortilla chips og alt annet salt, kanskje er en liten gutt på vei tro.....:rolleyes:
Har du en følelse dere får ei jente? :dummy1:
 
Jeg følte meg veldig sikker på gutt først.
Men det sies at jentesædcellene lever lengst, og etter TUL er jeg blitt gravid 2-3 dager etter sex.
Så nå tror jeg jente.
På mange måter likt som sist, men samtidig litt ulikt. Har ikke samme cravings nå, men vet ikke om det har noe å si [emoji4]
Men regner med at jente nr 2 kommer [emoji4]

Veldig spent, forteller du når dere vet? :)
 
Så du kastet opp gjennom hele svangerskapet!?
Ja begynte før jeg tok test og holdt på helt til fødselen. Fikk intravenøst til uke 28 så det var mye sykehus. Og lange kjedelige dager:p så jeg er glad det ikke er slik nå å håper det ikke kommer. Nå er jeg "bare" kvalm.
 
Ja hadde ikke klart å holde meg selv... Klarte hun virkelig å ikke avsløre det til mannen :eek:

Vi må enten vite det begge eller ingen av oss! Jeg er håpløs på hemmeligheter!
Utrolig nok ja. Det var like før det vart avslørt en gang når han fant en pose med babyklær hun hadde kjøpt, men han så tydeligvis ikke nok på dem. Jeg har jo allerede klart å forsnakket meg flere ganger på den ula vi har visst vi var gravid så jeg hadde iallefall aldri klart detxsmile8
 
Noen som har opplevd spesielle tegn som har vist seg å bety at det er ei jente eller en gutt..?
Har hørt for eksempel at om HCG nivået stiger sakte så kan det være et tegn på at man venter en gutt...?
Eller er det helt feil?
Fasong på magen eller andre ting som kan avsløre kjønnet..?
Vi skal ikke vite kjønnet...men det blir vanskelig å vente...er så nysgjerrig!
Jentene mine vil vite, noen tips til hvordan vi kan gjøre det?

Vet ikke dette ang hcg-stigning, men om det stemmer, så blir det jente her. Etter TUL så ble jeg satt to dager tilbake. Dermed fikk jeg 3+ på 4+5 [emoji4] Det vil si at jeg hadde passert 2000 i hcg.
 
Har fått dilla på Tortilla chips og alt annet salt, kanskje er en liten gutt på vei tro.....:rolleyes:
Har du en følelse dere får ei jente? :dummy1:

Jeg har egentlig alltid tenkt at jeg får gutt først, men mannen sier det blir jente, og alle i min generasjon helt opp til tippoldemor har fått jente først [emoji5]
 
Jeg har egentlig alltid tenkt at jeg får gutt først, men mannen sier det blir jente, og alle i min generasjon helt opp til tippoldemor har fått jente først [emoji5]
På samboers side har de ikke hatt jente på 95år, før jenta vår kom ;) så en gang brytes den "tradisjonen", kanskje det er du som gjør det?;)
 
Jeg har følelse det blir gutt, eller tror d blir gutt.
Sambo sine gener tilsier det blir gutt siden de er bare gutter samt foreldrene hans er flest gutter [emoji23] vi får se om d stemmer da [emoji23]
 
Jeg har følelse det blir gutt, eller tror d blir gutt.
Sambo sine gener tilsier det blir gutt siden de er bare gutter samt foreldrene hans er flest gutter [emoji23] vi får se om d stemmer da [emoji23]
De sier jo at farssiden dominerer litt med gener, så vi forventet gutt da vi skulle på oul sist. Tipper vi så ganske sjokkerte ut da vi var ferdige, første jenta på 95år på hans side ;)
 
Back
Topp