Graviditetstestene våre!

Dette var faktisk min aller første test i de 9 mnd vi har prøvd å bli gravide fordi syklusen min har vært så on point hver gang. Vi snudde testen og fikk se de 2 tydelige strekene sammen :love017

Gratulerer [emoji2][emoji5]
 
12 dager etter jeg satte Ovitrelle, så 10-11 dpo, alt etter som når egget slapp. Men streken kom opp innen tre minutter tatt på formiddagsurin, så da er det vel håp!? Streken er sterkere i virkeligheten og vises relativt godt ;)

Test3_kankastes.jpg
 
12 dager etter jeg satte Ovitrelle, så 10-11 dpo, alt etter som når egget slapp. Men streken kom opp innen tre minutter tatt på formiddagsurin, så da er det vel håp!? Streken er sterkere i virkeligheten og vises relativt godt ;)

Vis vedlegget 256185

Sånn var min også 10 dager etter Ovitrelle. Fikk positiv digital samme kveld ;)
 
Sånn var min også 10 dager etter Ovitrelle. Fikk positiv digital samme kveld ;)
Så godt å høre! Jeg syns dette er vel nervepirrende, og håper selvfølgelig at det er heeeelt sant <3 Gikk det bra med din graviditet?
 
Sånne tester liker vi!! Bruker du noe nå? Jeg går på Crinone, men usikker på om jeg skal fortsette med det.

Nei, ingenting. Forsøket ble avbrutt pga for lite respondering. Kun 1-2 folikler som hadde respondert på Menopur. Første forsøk for oss dette. Fikk beskjed om å dra hjem. Ta Ovitrelle på ettermiddagen og ha sex 3 dager på rad. Klarte bare to. Men det måha vært gullegget;)
 
Back
Topp