Graviditetstestene våre!

Mine tester henger ikke helt på greip kjenner jeg. Hvis jeg bare stoppet etter den første positive for 2 dager siden og kost meg. Men jeg fortsatte å teste og har blitt skikkelig nervøs. [emoji30] Tror jeg er 12 dpo idag og har positive CB digital hele veien men alle andre tester blir enten veldig veldig svake eller faktisk negative. Fra samme urin. Både igår og idag er de tatt begge typer. Den som sluknet var «Gravid» den også igår. Clear Blue early, Boots, babyplan er derimot bleike eller negative. Trodde CB digital skulle ha mindre følsomhet enn mange andre, og derfor blir jeg supernervøs når det kun er de som slår ut skikkelig. Det kan ikke være noe feil på dem? :S Hva skal jeg tenke her? Image1524754831.940564.jpg
 
Mine tester henger ikke helt på greip kjenner jeg. Hvis jeg bare stoppet etter den første positive for 2 dager siden og kost meg. Men jeg fortsatte å teste og har blitt skikkelig nervøs. [emoji30] Tror jeg er 12 dpo idag og har positive CB digital hele veien men alle andre tester blir enten veldig veldig svake eller faktisk negative. Fra samme urin. Både igår og idag er de tatt begge typer. Den som sluknet var «Gravid» den også igår. Clear Blue early, Boots, babyplan er derimot bleike eller negative. Trodde CB digital skulle ha mindre følsomhet enn mange andre, og derfor blir jeg supernervøs når det kun er de som slår ut skikkelig. Det kan ikke være noe feil på dem? :S Hva skal jeg tenke her? Vis vedlegget 255224

Jeg ville nå ha stolt på cb digital. Men hva med å få en lege til å kontrollere hcg nivået ditt?
 
Mine tester henger ikke helt på greip kjenner jeg. Hvis jeg bare stoppet etter den første positive for 2 dager siden og kost meg. Men jeg fortsatte å teste og har blitt skikkelig nervøs. [emoji30] Tror jeg er 12 dpo idag og har positive CB digital hele veien men alle andre tester blir enten veldig veldig svake eller faktisk negative. Fra samme urin. Både igår og idag er de tatt begge typer. Den som sluknet var «Gravid» den også igår. Clear Blue early, Boots, babyplan er derimot bleike eller negative. Trodde CB digital skulle ha mindre følsomhet enn mange andre, og derfor blir jeg supernervøs når det kun er de som slår ut skikkelig. Det kan ikke være noe feil på dem? :S Hva skal jeg tenke her? Vis vedlegget 255224
En strek er en strek! Kan ikke forvente så sterk strek på 12dpo :) Mine tester er sterkere på kvelden, så måler kun da for at det skal bli sammenlignbart.
 
Mine tester henger ikke helt på greip kjenner jeg. Hvis jeg bare stoppet etter den første positive for 2 dager siden og kost meg. Men jeg fortsatte å teste og har blitt skikkelig nervøs. [emoji30] Tror jeg er 12 dpo idag og har positive CB digital hele veien men alle andre tester blir enten veldig veldig svake eller faktisk negative. Fra samme urin. Både igår og idag er de tatt begge typer. Den som sluknet var «Gravid» den også igår. Clear Blue early, Boots, babyplan er derimot bleike eller negative. Trodde CB digital skulle ha mindre følsomhet enn mange andre, og derfor blir jeg supernervøs når det kun er de som slår ut skikkelig. Det kan ikke være noe feil på dem? :S Hva skal jeg tenke her? Vis vedlegget 255224
Du kan forresten åpne de digitale testene for å se hvor sterk streken er hvis du er veldig nysgjerrig ;)
 
Mine tester henger ikke helt på greip kjenner jeg. Hvis jeg bare stoppet etter den første positive for 2 dager siden og kost meg. Men jeg fortsatte å teste og har blitt skikkelig nervøs. [emoji30] Tror jeg er 12 dpo idag og har positive CB digital hele veien men alle andre tester blir enten veldig veldig svake eller faktisk negative. Fra samme urin. Både igår og idag er de tatt begge typer. Den som sluknet var «Gravid» den også igår. Clear Blue early, Boots, babyplan er derimot bleike eller negative. Trodde CB digital skulle ha mindre følsomhet enn mange andre, og derfor blir jeg supernervøs når det kun er de som slår ut skikkelig. Det kan ikke være noe feil på dem? :S Hva skal jeg tenke her? Vis vedlegget 255224

Min var negativ 12 dpo, positiv 14 dpo. test igjen i morgen :)
 
Noen som har fått 3+ på digital ennå? Jeg har to digitale liggende og kommer til å teste en i morgen tidlig 5+0 vel vitende om at det kan være for tidlig, men siden jeg har to, kan jeg jo sjekke [emoji38]
 
Noen som har fått 3+ på digital ennå? Jeg har to digitale liggende og kommer til å teste en i morgen tidlig 5+0 vel vitende om at det kan være for tidlig, men siden jeg har to, kan jeg jo sjekke [emoji38]
Har så lyst å få 3+ - siden eg fikk 2-3 igår, må eg vell smøre meg med tolmodigjet som eg har lite av når tenker du å teste?:love7
 
Har så lyst å få 3+ - siden eg fikk 2-3 igår, må eg vell smøre meg med tolmodigjet som eg har lite av når tenker du å teste?:love7
Tar en i morgen tidlig. Hvis den ikke gir 3+ da venter jeg med den siste til tirsdag eller onsdag neste uke
 
Noen som har fått 3+ på digital ennå? Jeg har to digitale liggende og kommer til å teste en i morgen tidlig 5+0 vel vitende om at det kan være for tidlig, men siden jeg har to, kan jeg jo sjekke [emoji38]
Jeg har en igjen og vil så gjerne ha 3+ på den :)
Testet positivt for 1 uke siden og da sto det 2-3 uker - hadde positiv el test 6/7 april, så jeg har så lyst å ta den siste i morgen:angel11 men skal prøve å vente til søndag :) ut fra at jeg regner selv uke 5 på søndag :)
 
5+0 i dag, fortsatt 2-3 på digital. Stresser meg ikke i det hele tatt heldigvis. Vente et par dager og prøve igjen før testing blir et avsluttet kapittel!
 
C2A46010-0474-4040-946F-903CEE2618C3.jpeg 8694692B-49FD-47BF-A5D0-8D988A37234C.jpeg Jeg lurer på om det blir en liten januarbaby her...
skal ta en digital senere idag for å være sikker:silent skal også ta test på mandagen/tirsdagen.. vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg❤️ Er vel ca 13dpo om jeg ikke tar helt feil.. skal ha mensen ca på mandagen
 
Vis vedlegget 255490 Jeg lurer på om det blir en liten januarbaby her...
skal ta en digital senere idag for å være sikker:silent skal også ta test på mandagen/tirsdagen.. vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg❤️
 
Back
Topp