Gravid og negativ test?

Ikke fått time enda.. Kommer vel brev i løpet av uken. Spent, for jeg har faktisk fått mage.. Men kanskje jeg er kjempehormonell pga fraværende tantebesøk :p Tok nettopp bilde, kan se om jeg får lagt det ut i løpet av kvelden.

Oi så spennende da.. Og hvis magen har vokst?? Hadde jeg vært deg hadde jeg nok ikke klart å vente og heller bestilt meg en privat ultralyd :p
 
Vil gjerne se bilde av magen du har fått :)
så spennende også så rart at ikke den slår ut på tester, merkverdig siden du har så mange symptomer på graviditiet OG magen vokser!
 
Så rart da.. dette var spennende! :)
Hvordan føler du deg?? Håper du slipper å vente så lenge ... jeg hdde aldri klart det, hadde bestilt privat på dagen :p
 
Heihei :)

Beklager sent svar.. Gått i ett de siste dagene. :)
Ikke fått time enda så tenker jeg må ringe og etterlyse.
Ja, har selv tenkt og få privat time, men jeg har tenkt at å betale nærmere 1000,- for å kanskje bare få vite at jeg er kjempehormonell pga utestående menstruasjoner ikke var det jeg ønsket :p

Her er bilde av magen, ikke noe bra bilde da den toppen gir en litt rar effekt pga stripene :p Men gir i hvertfall en liten pekepinn på hvordan magen ser ut :)
 

Vedlegg

  • DSC_1457 (800x464).jpg
    DSC_1457 (800x464).jpg
    134,2 KB · Visninger: 162
Jeg tenker at hvis jeg ikke er gravid så er jeg enten kjempehormonell og VIRKELIG oppblåst, eller så er d noe galt en eller annen plass.. Skal som sagt ringe i morgen og etterlyse time..
 
Passet ikke helt med en til så nært, men er jeg gravid så er det bare hyggelig :)
Bare bekymret da om noe er galt siden jeg alltid har testa positivt tidlig i mine to forrige svangerskap og nå er det bare neg tester..
Men, men. Blir ikke noe klokere før jeg får time hos gyn :)
 
Hmm magen så veldig ut som gravid mage ja. Håper du får time fort <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Time hos Gyn i morgen. Vanvittig hodepine for tiden, helt ødelagt i hodet og nakken, må dra hjem nå fordi det føles som at jeg ikke klarer å holde hodet oppe.. Begynt å bli bekymret nå så ringte og purret på og fikk vite at d er 6-8 ukers ventetid både på den delen som tar henvisninger og den private delen.. Men fortalte situasjonen og fikk en time som noen hadde avbestilt i morgen. Heldigvis.
 
Lykke til i morhen og bra du ringte og purret.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Godt at du tok en telefon. Lykke til i morgen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lykke til i morgen!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lykke til i morgen :)


To gutteklumper født 08&13 <3
 
Speeeeeeent!!!!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Heihei. Jah, d ble en interessant dag kan man si.. Fikk menstruasjon tidlig i morges/natt med typiske menstruasjonssmerter også, bare litt vondere enn jeg husket dem :p Snakket med gyn som trodde at det mest sannsynlig var menstruasjon som hadde kommet som normalt og ikke noe annet. Magen er plutselig borte igjen så antar jeg må ha vært virkelig (!!!!!!) hormonell og oppblåst. Han sa at menstruasjon bare plutselig kan bli borte i lang tid, så lenge den kommer tilbake igjen så er det ikke noe sin trenger videre kontroll eller sånn. D var visst også vanlig å bli veldig oppblåst, kvisete, få hodepine osv hvis menstruasjon uteble..
Jaja, da var d ikke baby her :) Bare glad det ikke er noe galt :)
 
Det var godt det ikle var bor gaøt hvertfall. Håper du føler deg bedre og at kroppen din snart er tilbake til normalt :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp