Gravid eller ikkje?

J30

Betatt av forumet
Huff, dette bekrefter det enda meir, (sa)
fikk 2-3 forrige mandag på cb digital, igår viste den 1-2, godt utvannet vel og merke, Idagviste den 2-3 igjen( skulle vell vært 3+ forrige torsdag ifølge menstermin..Men siden den ikkje økte før mandag forrige veke, så regner eg mandag som stigningsdag...
Hatt brunt blod/utflod siden mandag,, liten bødning lørdag og mandag ellers ingen smerter eller noko..regner med at det er sa, skal til lege på fredag(privat) så med tul. Hadde sa i desember også, Men da kjente eg det godt for å sei det sånn..blir litt forvirra av dessa testane kjenne eg.. Tenkt sa siden mandag, men ingen smerter eller fersk blod, kun brunt, nokon om som veit?Er så lenge å vente til fredag..
 
Last edited:
Nytter ikke bruke disse testene for å sjekke stigning. Mange som aldri får 3+, og mange som får det mye senere enn "de burde".
 
Nytter ikke bruke disse testene for å sjekke stigning. Mange som aldri får 3+, og mange som får det mye senere enn "de burde".
Takk for svar:) Sikkert dumt spm dette..Men Om ein får 3+ seinere...vil det ikkje da bety at ein er kortere på veg enn først antatt? Evt om det ikkje kommer, at det har stoppet opp?
Tenkte det her, siden eg har de andre tingene som skrevet over..Men litt usikker siden testen ikkje har sunket i antall uker, ei heller økt
 
Takk for svar:) Sikkert dumt spm dette..Men Om ein får 3+ seinere...vil det ikkje da bety at ein er kortere på veg enn først antatt? Evt om det ikkje kommer, at det har stoppet opp?
Tenkte det her, siden eg har de andre tingene som skrevet over..Men litt usikker siden testen ikkje har sunket i antall uker, ei heller økt
Bestill time hos legen for blodprøver. Noen produserer sent, men det er økningen de ser på. Så beste er å få hcg-måling. Men vil tro at det går raskere å få svar på UL nå på fredag.
 
Takk for svar:) Sikkert dumt spm dette..Men Om ein får 3+ seinere...vil det ikkje da bety at ein er kortere på veg enn først antatt? Evt om det ikkje kommer, at det har stoppet opp?
Tenkte det her, siden eg har de andre tingene som skrevet over..Men litt usikker siden testen ikkje har sunket i antall uker, ei heller økt

Trenger ikke bety annet enn at testene ikke er så stabile som vi gravide skulle ønske. Hvis mengden hcg i urinen blir for høy, kan testene bli svakere, enn om mengden hcg hadde vært lavere. Google "the hook effect".
 
Bestill time hos legen for blodprøver. Noen produserer sent, men det er økningen de ser på. Så beste er å få hcg-måling. Men vil tro at det går raskere å få svar på UL nå på fredag.
Ja er det eg og tenker, om de kan sjå no så tidlig da. Er ikkje heilt sikker på dato, siden mensen var så rar forrige måned(den første etter sa i Des)
 
Trenger ikke bety annet enn at testene ikke er så stabile som vi gravide skulle ønske. Hvis mengden hcg i urinen blir for høy, kan testene bli svakere, enn om mengden hcg hadde vært lavere. Google "the hook effect".
Ok iskal googler det litt etterpå
Skulle ønskt testene viste kor mykje hcg me hadde i steden for antall uker..føler meg heilt Koko på de testene:)
 
Back
Topp