Gratulasjonstråd!

Navn på barnet: "Lillebror"
Dato født: 13. Desember
Født i uke: 34+6
Termin: 21.janaur
Klokken:16.20
Kjønn: gutt
Vekt: 2539g
Lengde: 45cm
Hodeomkrets: 31cm
Forløsningsmetode: setefødsel
Smertelindring: lystgass
Link til fødselshistorie:
Bilde:
Gratulerer her også! :)

Navn: Karine
Dato: 13.12
Født i uke:35+5
Termin:15.01
Klokka.18.58
Kjønn: Jente
Vekt:2350g
Lengde:46cm
Hodeomkrets: 33cm
Forløsningsmetode: vaginal
Smertelindring: ingen
Gratulerer så mye! Og ingen smertelindring, jeg bøyer meg i støvet!!! Du er en tøffing!

Håper dere begge hadde en fin fødsel! Gleder meg til det er min tur nå
 
Gratulerer her også! :)


Gratulerer så mye! Og ingen smertelindring, jeg bøyer meg i støvet!!! Du er en tøffing!

Håper dere begge hadde en fin fødsel! Gleder meg til det er min tur nå

Hehe, var på ingen måte planlagt å ende opp uten, men det gikk så fort unna at det ikke var sjans til å rekke noe:/
 
Gratulerer så mye jenter!! Må være ufattelig koselig å gå inn i jula med en heeelt fersk liten bebis <3
 
Gratulerer så mye begge to[emoji7] Rart at de første allerede har kommet[emoji5]️
 
Åhh gratulerer så mye til dere to som har fått møte deres søte små!! Blir helt rørt her jeg sitter, for en utrolig koselig "førjulsgave":Heartred

Kjenner at jeg gleder meg litt xtra mye til det er min tur nå:smiley-ashamed005
 
Gratulere så mye begge to :D <3 var det noe spesielt som gjorde at de kom så mye før tiden, eller ble det bare slik? Gleder meg masse til set blir min tur <3
 
Gratulere så masse til begge dere som har født ❤ :)
 
Gratulere så mye begge to :D <3 var det noe spesielt som gjorde at de kom så mye før tiden, eller ble det bare slik? Gleder meg masse til set blir min tur <3

Ingen synlige grunner her hvertfall, bare ei lita jente som ikke ville vente lengre:)
 
Gratulerer så mye begge to :) Det må være helt fantastisk :p
 
Back
Topp