Gratulasjonstråd!

Navn på barnet: Jakob <3
Dato født: 1.1.17
Født i uke: 39
Termin: 8.januar
Klokken: 11.16
Kjønn:gutt
Vekt: 3720 gram
Lengde: 50 cm
Hodeomkrets: 36 cm
Forløsningsmetode: igangsettelse etter vannavgang - forløst med sugekopp etter 50 timer med rier og 1 time med pressing - heftig fødsel :)
Smertelindring: lystgass, morfin, epidural
Link til fødselshistorie:
Bilde:

Gratulerer så mye med nyttårsgutt! Høres ut som en intens fødsel! Håper alt er bra med dere begge :)
 
Navn på barnet: Elsa Solveig
Dato født: 03.01.2017
Født i uke: 41+3
Termin: 27.12.16
Klokken: 03.17
Kjønn: Jente
Vekt: 3875g
Lengde: 50 cm
Hodeomkrets: 36 cm
Forløsningsmetode: vaginal
Smertelindring: ingen
Link til fødselshistorie: Kommer :)
Bilde:

Gratulerer så mye! Endelig <3
 
Gratulere til alle som har født :) enn at det er 20stk på lista allerede :D.. håper alt står bra til med mor og barn <3
 
Gratulerer til alle hittil :) Misunner dere masse <3 Håper alt er bra med dere og babyene deres :)
 
Gratulerer så mye til alle som har fått[emoji173]️ :)
 
Gratulerer så mye med nyttårsgutt! Høres ut som en intens fødsel! Håper alt er bra med dere begge :)
Gratulerer så mye med nyttårsgutt! Høres ut som en intens fødsel! Håper alt er bra med dere begge :)

Tusen takk <3 Ja, det blei en veldig intens og langvarig fødsel - kunne tatt riearbeidet fram til "sugepropp-delen" om igjen uten å nøle, men selve forløsningen blei litt i tøffeste laget! :p alt er selvfølgelig glemt nå, i allefall nesten - verdens beste premie <3 Alt går bra med begge to - formen kommer seg dag for dag :D Finner deg ikke på fødselslisten, så med mindre det har skjedd noe nå, så lykke lykke til når din tid kommer!
 
Gratulere til alle som har født:D enn at det nå er 38stk på listen og vi er bare på 13januar! Gleder meg sånn til det blir min tur. Får bare ha litt tolmodighet enda, og surfe rundt på forum og Google symptomer på fødsel :wtf::p
 
Gratulere til alle som har født:D enn at det nå er 38stk på listen og vi er bare på 13januar! Gleder meg sånn til det blir min tur. Får bare ha litt tolmodighet enda, og surfe rundt på forum og Google symptomer på fødsel :wtf::p

13januar... haha er jo 14 idag! :eek:
 
Gratulerer til alle som har født :) Så koselig å se mange små babyer :p
 
Back
Topp