Gratis baby gaver

Prøvde å gå innom kiwi for å høre om de hadde flere igjen av den stellepakken. De sa ja men at jeg måtte melde meg inn i liberoklubben og motta velkomstmail for å få den. Gjorde det på butikken, men velkomstmailen kunne ta opptil 24 timer å motta. Fikk beskjed om å komme tilbake. Mottok en Mail nå, men finner ingenting om kiwi sin pakke. Kun apotek1 sin?
Kan heller ikke lese på nettsiden at de har noen avtale med kiwi.
Noen som har opplevd det samme?

Jeg fikk beskjed om å registere e-posten min på kiwi.no. Du må søke på "startpakke" der, og legge inn e-posten din. Kan ta 3 dager før man får e-post. Jeg sendte inn i går, har fortsatt ikke fått noe
 
Jeg fikk beskjed om å registere e-posten min på kiwi.no. Du må søke på "startpakke" der, og legge inn e-posten din. Kan ta 3 dager før man får e-post. Jeg sendte inn i går, har fortsatt ikke fått noe

Der står det at de har stoppet registreringen? Eller kan man bare registrere seg som vanlig kiwi kunde?
 
Så det nå når jeg forsøkte igjen.. i går fikk jeg registrert. Skal dra innom i morgen igjen da å høre.

Jeg gikk innom en annen kiwi. Da trengte jeg bare bli kiwipluss kunde, fikk bagen med en gang. Så det stemte visst ikke helt dette med liberoklubben.

Men fikk du registrert, har de nok holdt av en til deg?
 
Jeg gikk innom en annen kiwi. Da trengte jeg bare bli kiwipluss kunde, fikk bagen med en gang. Så det stemte visst ikke helt dette med liberoklubben.

Men fikk du registrert, har de nok holdt av en til deg?

Ja, de holdt av en til meg, men jeg har ikke fått noe Mail enda, så spørs om de har sluttet å sende ut. Men skal forsøke meg innom en annen kiwi idag å høre :)
 
Noen som har prøvd å bestille gaven ifra apotek1. Får opp feilmelding på sted hele tiden:banghead:
 
Woho! Fikk en stelleveske-pakke fra Kiwi i dag! Det er to Kiwi-butikker i byen min, den ene var tom og den andre hadde noen igjen. Måtte registrere meg som kiwi pluss-kunde, så gjorde det imens jeg sto der. Ble sååå gla for at de hadde igjen, stellevesken var forøvrig helt super så da var det noen kroner spart for meg også:p
 
Wiiiiii dro på den andre kiwibutikken litt lengre bort her og der hadde de igjen kiwipakka[emoji1319][emoji1319] Den var jo så fin og den stelleveska da[emoji119] Blir å bruke den ja når prinsessa kommer[emoji307]
 
Fikk meg kiwi-stellevesken i dag! :D Den var jo veldig fin! :) De har fortsatt noen igjen såg jeg ;)
 
Hvor har dere vært? Altså hvilke butikker?
 
Back
Topp