Gratis baby gaver

Wiiiiii dro på den andre kiwibutikken litt lengre bort her og der hadde de igjen kiwipakka[emoji1319][emoji1319] Den var jo så fin og den stelleveska da[emoji119] Blir å bruke den ja når prinsessa kommer[emoji307]
Hvor i landet var dette?
 
Man bare drar på kiwi og spør? Apotekene da?
 
Man bare drar på kiwi og spør? Apotekene da?
På kiwi skal man ha med seg en sms med hente-bekreftelse. Jeg bare forklarte at de har sluttet med å gi de ut, men at det gikk an å spørre i butikkene om de hadde flere til overs.
Med jakken åpen og godt synlig mage fikk jeg den -måtte bli kiwi-pluss kunde også ;)
På rema får du sms med dato for når du tidligst kan hente.
På Apoteket får du en kupong på app'en deres.
Alt dette står på nettsidene deres :)
 
Woohoo!! Nå kan jeg hente baby pakker!! :happy: Så imorgen skal jeg på rundtur.
 
Visste dere at man ikke får hentet babypakken (bleiebøtte) på barnas hus før man er 28 uker eller 3 måneder etter barnet er født?

Trodde det var 26 uker for å kunne hente ut babypakker.
 
Noen som har begynt å bestille pakker?[emoji3]
 
Visste dere at man ikke får hentet babypakken (bleiebøtte) på barnas hus før man er 28 uker eller 3 måneder etter barnet er født?

Trodde det var 26 uker for å kunne hente ut babypakker.
Det visste jeg ikke. Men har heller ikke fokusert på den bleie bøtten, siden jeg fikk forrige gang. Og tror ikke man får 2 ganger på samme epost adresse....
 
Det visste jeg ikke. Men har heller ikke fokusert på den bleie bøtten, siden jeg fikk forrige gang. Og tror ikke man får 2 ganger på samme epost adresse....
Okey. Det vet jeg ikke. Husker ikke om jeg har fått når jeg var gravid med Leo. Husker ikke om de ga bort slikt da? Tenkte jeg skulle prøve meg :D
 
Har hentet fra Rema 1000 og Apotek1
 
Okey. Det vet jeg ikke. Husker ikke om jeg har fått når jeg var gravid med Leo. Husker ikke om de ga bort slikt da? Tenkte jeg skulle prøve meg :D

Jeg fikk til F. Tror du får beskjed med en gang du prøver å registrere deg dersom det ikke går. Så er bare til å prøve :)
 
Back
Topp