Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det ga litt mageknip her sist, men det er en stund siden. På tide å prøve på igjen.
Usja. Ikke noe særlig. Håper hun får sove bort febern i natt da..Snuppa har fått feber etter vaksinene og er urven og sutrete har gitt paracet men hjalp lite på humøret håper hun får sove til natta
Godt mulig. Sist brakk hun seg også, men det er jo en litt klissete konsistens da, så jeg tror ikke det var smaken det stod på. Skal prøve banan igjeb i morgen den dag. Sann mine ord!!Kan jo hende det har bedret seg
Kanskje hun også blir trøttSnuppa har fått feber etter vaksinene og er urven og sutrete har gitt paracet men hjalp lite på humøret håper hun får sove til natta
Snuppa har fått feber etter vaksinene og er urven og sutrete har gitt paracet men hjalp lite på humøret håper hun får sove til natta
Godt mulig. Sist brakk hun seg også, men det er jo en litt klissete konsistens da, så jeg tror ikke det var smaken det stod på. Skal prøve banan igjeb i morgen den dag. Sann mine ord!!
Guttene og jeg dro en liten tur til mamma da jeg følte meg litt piggere.
Og mormor var der med besøk av sin søster (min grandtande?) og det var så koselig og møte hun og la hun møte ungene
Lillebror sovnet litt i bilen på vei hjem og er nå i full fart her
Mannen har hentet ned kanten til sengen hans, så jeg lurer på å ordne den før han skal legges!
Her er eeegentlig vesla i seng, men plutselig begynner hun å hylgrine i søvne og jeg må ty til puppetrøst. Det er et eller anna som plager henne, og jeg er nå gaaanske sikker på at det er tannebisser på vei. Håper hun får sove godt i natt til tross for det..
Det håper jeg også.. Og om de kommer der kulene er, så blir det en vampyrbaby.Håper de popper opp snart
Trodde jeg hadde fått Daniel i seng og kunne ta fram is fra frysen.. men nei han våknet til med det samme jeg lukket frysen.
Ja det var hyggelig.Så koselig at du fikk sett grandtante da
Her sovnet nasse for 15 min siden, sluknet som et lys, herlig Du har nok rett i at hun tar igjen søvnen om natten, slik at hun ikke vil ha så mye på dagtid