Gooood mandag!!!

Spørst om det må prøves her også etterhvert.. banan gikk ikke så bra sist, men avocado glir glatt ned.:)
 
Berta her er veldig glad i banan:)
 
Tror det ga litt mageknip her sist, men det er en stund siden. På tide å prøve på igjen. :)
 
Hermine får litt hard mage av banan, men det fikser vi med litt sviskemos;)
 
Snuppa har fått feber etter vaksinene og er urven og sutrete:( har gitt paracet men hjalp lite på humøret:confused: håper hun får sove til natta:eek:
 
Snuppa har fått feber etter vaksinene og er urven og sutrete:( har gitt paracet men hjalp lite på humøret:confused: håper hun får sove til natta:eek:
Kanskje hun også blir trøtt ;)
 
Snuppa har fått feber etter vaksinene og er urven og sutrete:( har gitt paracet men hjalp lite på humøret:confused: håper hun får sove til natta:eek:

Huff da, kan godt hende hun sover godt i natt da:) Snuppa her sov helt til elve dagen etter vaksinen:)
 
Godt mulig. Sist brakk hun seg også, men det er jo en litt klissete konsistens da, så jeg tror ikke det var smaken det stod på. Skal prøve banan igjeb i morgen den dag. Sann mine ord!! ;)

Spent:)
 
Guttene og jeg dro en liten tur til mamma da jeg følte meg litt piggere.
Og mormor var der med besøk av sin søster (min grandtande?) og det var så koselig og møte hun og la hun møte ungene :D
Lillebror sovnet litt i bilen på vei hjem og er nå i full fart her :p
Mannen har hentet ned kanten til sengen hans, så jeg lurer på å ordne den før han skal legges! :D
 
Guttene og jeg dro en liten tur til mamma da jeg følte meg litt piggere.
Og mormor var der med besøk av sin søster (min grandtande?) og det var så koselig og møte hun og la hun møte ungene :D
Lillebror sovnet litt i bilen på vei hjem og er nå i full fart her :p
Mannen har hentet ned kanten til sengen hans, så jeg lurer på å ordne den før han skal legges! :D

Så koselig at du fikk sett grandtante da:)
Her sovnet nasse for 15 min siden, sluknet som et lys, herlig:) Du har nok rett i at hun tar igjen søvnen om natten, slik at hun ikke vil ha så mye på dagtid:)
 
Her er eeegentlig vesla i seng, men plutselig begynner hun å hylgrine i søvne og jeg må ty til puppetrøst. Det er et eller anna som plager henne, og jeg er nå gaaanske sikker på at det er tannebisser på vei. Håper hun får sove godt i natt til tross for det..
 
Her er eeegentlig vesla i seng, men plutselig begynner hun å hylgrine i søvne og jeg må ty til puppetrøst. Det er et eller anna som plager henne, og jeg er nå gaaanske sikker på at det er tannebisser på vei. Håper hun får sove godt i natt til tross for det..

Håper de popper opp snart:)
 
Trodde jeg hadde fått Daniel i seng og kunne ta fram is fra frysen.. men nei han våknet til med det samme jeg lukket frysen.
 
Trodde jeg hadde fått Daniel i seng og kunne ta fram is fra frysen.. men nei han våknet til med det samme jeg lukket frysen.

Huff da, det er bra typisk:)
 
Så koselig at du fikk sett grandtante da:)
Her sovnet nasse for 15 min siden, sluknet som et lys, herlig:) Du har nok rett i at hun tar igjen søvnen om natten, slik at hun ikke vil ha så mye på dagtid:)
Ja det var hyggelig.
Så godt at hun sovnet! :D
Jeg fikk ordnet sengen til Lillebror før leggetid, og han sovnet veldig kjapt og greit!
Eneste aberet på natten nå blir å måtte løfte han over sengekanten for amming :p
Men om jeg er våken nok skal jeg prøve å amme sittende, slik at jeg kan legge han tilbake i sengen etterpå.
Men det spørs det da :O
 
Back
Topp