Gaver fra jobb

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Hva får du i julegave fra jobben?

Jeg må ut å kjøpe gaver til mine ansatte for første gang... Hva hadde du satt pris på?
Kan ikke være for dyrt.
 
sist gang var det gavekort på senteret på 500 kr

året før begans fleece
 
Jeg pleier å gi gavekort i butikken til mine ansatte (interiørbutikk med mye å velge i)
 
Vi får velge i mellom en mengde med ting. I år valgte jeg en benk til gangen. :)
 
Lov til å velge mellom 3-4 gode tiltak pengene gis til. Pleier være et "verdslig" og de andre innen misjonen.
Så jeg har de siste årene fått julegave til leger uten grenser og året før tror jeg det var redd barna
 
Vel jeg får ikke men mannen får, gavekort på 500kr og ellers har vi pleid å få en flaske gløgg, litt safran og apotekets julesennep eller lignende.
 
Jeg skal også kjøpe til mine ansatte (moderatorene) men hva?? Noen tips til hva den gjengen fortjener??
:) :D
 
Får ting JEG ikke liker eller vil ha... hvert år.. spekemat osv.. noe sjefen vet jeg hater!

Den er så kjip! Der jeg jobbet før fikk vi en flaske rødvin, sjefen veg at jeg hater vin :eek: megaliten bedrift, typ at det ikke er vanskelig å gi en sixpack øl i stedet liksom.
 
Den er så kjip! Der jeg jobbet før fikk vi en flaske rødvin, sjefen veg at jeg hater vin :eek: megaliten bedrift, typ at det ikke er vanskelig å gi en sixpack øl i stedet liksom.
Vin, eller alkohol i sin helhet, er en meget dårlig egnet gave.
En skal kjenne sine ansatte bedre enn 99.999999% av alle sjefer gjør for å være trygg på at det ikke er en dårlig idé ei et av husene.
 
Pleier å få klær vi kan bruke på jobb... super gøy :p
 
Vin, eller alkohol i sin helhet, er en meget dårlig egnet gave.
En skal kjenne sine ansatte bedre enn 99.999999% av alle sjefer gjør for å være trygg på at det ikke er en dårlig idé ei et av husene.

Slik har jeg ikke tenkt på det før, men jeg er helt enig :)
 
Vin, eller alkohol i sin helhet, er en meget dårlig egnet gave.
En skal kjenne sine ansatte bedre enn 99.999999% av alle sjefer gjør for å være trygg på at det ikke er en dårlig idé ei et av husene.
Enig med deg :’
 
Har ved 2 av graviditetene mine fått vin av sjefen... To forskjellige sjefer
 
Back
Topp