Gaver fra jobb

Mannen får en gavepose med diverse mat i. Spekemat, flatbrød, syltetøy etc.
 
Fikk gavekort i fjor. Hadde blitt fornøyd med omtrent alt jeg. Julegodis, gavekort, turutstyr, kaffe, pynt, hudpleie er ting jeg har fått fra jobb før :)
 
om jeg hadde fått det hadde jeg blitt glad men jeg jobber i bhg da
Jobber jo også i barnehage... Så mener det egentlig er en selvfølge at man skal få sånne klær UTENOM jul...
 
Vi har fått ostetallerken (typisk nok det året jeg var gravid), blomster, eksklusiv sjokolade, og i år er det vel snakk om thermokopper med logo.
 
Vin, eller alkohol i sin helhet, er en meget dårlig egnet gave.
En skal kjenne sine ansatte bedre enn 99.999999% av alle sjefer gjør for å være trygg på at det ikke er en dårlig idé ei et av husene.
Enig med deg.

Jeg drikker hverken øl eller vin, og liker ikke sånt. Har aldri fått heller da.

Men samboer drikker heller ikke vin, men får alltid av noen på jobb... Men jeg tror kanskje at han heller får øl nå, etter noen år [emoji23]
 
Julegave? Fra jobb? :p Nei, her er det kommunal jobb, så sånt får vi ikke (fikk dog en kalender fra en bedrift i kommunen ett år) :p

Tidligere jobber har vi fått gavekort og glass :)
 
Jeg brukte å gi gavekort på massasje/fotpleie. Jeg fikk inntrykk av at det ble satt pris på av både unge og eldre, kvinner og menn [emoji4]
Har selv fått gavekort på senter som alltids kommer godt med [emoji106]
 
Syntes det er en uting å gi bort vin og annen alkohol i gave fra arbeidsgiver jeg.

Vinlotteri er ok, så velger man selv om man vil delta..
 
Vi har secret santa, og har en max pris på 300 som jeg syntes er litt lav. Men jeg vet i min jobb før denne ga jeg en konfekteske og en god lokallaget eplemost eller noe annet som passet personen. Men Matgaver slår vanligvis ikke feil.
 
Ikke fått noe etter keg ble gravid første gang. Før det fikk jeg noe sandblåst pynt.
Mannen bruker å få gavekort i Norgesgruppen eller Meny på 1000 kr :)
 
Hos oss gir arbeidsgiver bort til veldedighet fremfor at vi ansatte får et eller annet. Syns det er helt greit[emoji5]
 
Får som regel en blomst[emoji6] jobber i kommunen så er ikke værst å få det.
 
Har fått det i min første jobb. Da fikk vi et år en skikkelig god brødkniv og stekepanne, kasserolle og vin neste år. Praktiske gaver )
 
Får ikke fra jobben. Men hadde satt pris på det meste (utenom vannkaraffel som jeg fikk hvert år i min forrige jobb)
Mannen får 1 fenalår hvert år :)
 
i 2016 fikk vi en ryggsekk med firmalogo på og i 2017 fikk vi termokopp med navnet vårt gravert inn.
 
Back
Topp