Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha. Gjorde min også. Men før han begynte å gå. Når han var sånn 8'mnd. Mor hadde hjertet i halsenMin fikk prøve sånn vogn på venterommet på sykehuset da vi hadde time der og han brukte den også som sparkesykkel
Haha. Gjorde min også. Men før han begynte å gå. Når han var sånn 8'mnd. Mor hadde hjertet i halsen
Haha. Kort vei i tilfelle ulykke ja Men vet du hvorfor det ikke er bra?Min kan heller ikke gå Bare den ene gangen han testet den.. Følte meg ganske trygt - vi var jo trossalt allerede på sykehus
Haha. Kort vei i tilfelle ulykke ja Men vet du hvorfor det ikke er bra?
Er det hofter, føtter eller noe anmet?
Aldri hørt det om gåvogn. Gåstol derimot har vi holdt oss unna
Åja. Kanskje derfor han gikk så tidlig da Men han hadde god balanse veldig fort da. Men han har litt rar stilling på ene foten. Den er mer bøyd innover liksom. Ikke rettet seg helt ut. Men spurte legen sist. Han sa var normalt og de reagerte ikke på det så tidlig. Vet ikke når de eventuelt reagerer da..Mener å huske at det var noe med at de ble gående litt framover, raskt tempo og på tærne, og at de gikk før de hadde balansen.. Men virker som om det bare er fysioterapeuten på vår helsestasjon som mener det, høres ut som om folk flest oppfatter det som greit
Hva er poenget? Det har vært klart at dette ikke er heldig for barnets utvikling i 10-20 år, så hvorfor selges det forstatt? Fordi "litt er sikkert ikke farlig". Hvor går grensen? Og hvem gir råd til de som dessverre ikke vet at du ikke er bra, bare har sett bilde av seg selv i en? Jeg tar avstand fra at det produseres en leke som er uheldig for barnet, og kjøper det ikke. Det et ingen god grunn til å ha en, og mange gode til å ikke ha.Har gåstol og vi da.
Alt med måte tenker jeg
5-10 min i den et par ganger i uken. Hva er krisem?
Overdrevent bruk er ikke bra, fordi det hemmer den naturlig balansennog belastningen, kort fortalt. De får en unaturlig tilnærming til sin egen kontroll på kroppen. En slik vil aldri kommeninn i mitt hus. Men ho fikk lov å leke med den i barnepassen på treningsstudio f.eks. Er jo ikke sånn at de tar skade av 5-10 min i den en sjelden gang.Mener å huske at fysioterapeuten på helsestasjonen fraråder bruk av det - at de skal lære å gå selv.. Men ser at "alle" har den, de har den også på helsestasjonen og barneavdelingen... Sønnen min har ikke sånn, men folk pusher på at han må få en sånn så han kan lære å gå. Gir ikke etter for press, det takler jeg å stå i mot. Men hvis det ikke er farlig, så kan han gjerne leke med en sånn.
Hva har dere hørt?