Går alle barna nå?

Vi trodde vel ikke at Mary kom til å gå tidelig. Men må vel si hun går nå. Hun krabber også hvis hun ikke er trygg. Men velger helst å gå nå. Det har virkelig løsnet for henne plutselig:)
 
Han begynte å gå for egen maskin når han var 11 mnd :) når han var 13 mnd tror jeg det var, så løp han. Eier ikke hemninger, så det ble mye knall og fall [emoji14]
 
Begynte å gå alene rundt 14 mnd. Halvannen mnd senere løp han - blir en del smugling, knall og fall, men stopper ikke opp [emoji14]
 
Kan gå, men løper stort sett uansett hva hun skal :p
Så har hun begynt å klatre noe voldsomt, klatrer på sofaen og klatrer til og med så hun sitter på det fotbrettet på tripp-trapp stolen :D
 
Kan gå, men løper stort sett uansett hva hun skal :p
Så har hun begynt å klatre noe voldsomt, klatrer på sofaen og klatrer til og med så hun sitter på det fotbrettet på tripp-trapp stolen :D
Liten klatrer her også ;)
 
Klatring er gøy. Gjerne klatre opp kattetreet som er 2.10 høyt også :eek: sofaen, sengen, meg.. når får de litt mer hemninger? Altså sånn at de tenker litt mer over konsekvenser?
 
Liten klatrer her også ;)

Godt å høre! Tror hun gir de i barnehagen en liten utfordring, og hun elsker å være på de andre avdelingene som ikke er så tilrettelagt for småttisene :joyful:
 
Hehe aktiv er bra:)

Ja, veldig bra. Og bittelitt slitsomt når det er de karantenedagene hvor de egentlig er friske men må holdes hjemme fra barnehagen :p Tok hun med på lekeland for første gang i går, det var virkelig suksess! Sovnet fort og godt i går kveld.
 
Ja, veldig bra. Og bittelitt slitsomt når det er de karantenedagene hvor de egentlig er friske men må holdes hjemme fra barnehagen :p Tok hun med på lekeland for første gang i går, det var virkelig suksess! Sovnet fort og godt i går kveld.
Åhh kjekt da. Her trives de godt der. Leos lekeland . I går var vi på museum . Lørdag åpen aktivitetshall, hun digger trampoline ;)
 
Min begynte å gå når han var 13,5 måned. Da gikk han, nå springer han [emoji28] Travelt å løpe etter gutten hele dagene, men kjekt når de kommer seg rundt på egenhånd [emoji4]
 
Klatring er gøy. Gjerne klatre opp kattetreet som er 2.10 høyt også :eek: sofaen, sengen, meg.. når får de litt mer hemninger? Altså sånn at de tenker litt mer over konsekvenser?
Tror ikke det kommer før lenge etter ;)
 
Back
Topp