Går alle barna nå?

Tror ikke det kommer før lenge etter ;)
Vurderte nesten sele på han tidligere i dag [emoji14] han skulle absolutt klatre opp i katte treet igjen! Problemet er bare at han kommer seg ikke ned igjen. Og det er høyt. Så må si ifra med det samme jeg ser han prøver seg. Tenker å kjøpe sånn grind til å ha rundt der nå
 
Begynte å gå alene rundt 14 mnd. Halvannen mnd senere løp han - blir en del smugling, knall og fall, men stopper ikke opp [emoji14]
Smugling hørtes skummelt ut, hehe.. passer på han hvis dere harryhandler regner jeg med? :p
 
Her gikk hun da hun var 15 mnd. Akkurat som storesøsteren. Dagen etter hun var 15 mnd faktisk.
 
Smugling hørtes skummelt ut, hehe.. passer på han hvis dere harryhandler regner jeg med? :p
Hahaha, der ser du, når man ikke ser hva man poster [emoji14]

Smugling tenk ;) kriminell i sjela :O haha
 
Hahaha, der ser du, når man ikke ser hva man poster [emoji14]

Smugling tenk ;) kriminell i sjela :O haha
Huff a mei :p ! Disse elektroniske duppedittene skriver hva de vil noen ganger :p Her var det mannen som lurte på om vi skulle gi (den gang) babyen dentastix.
 
Huff a mei [emoji14] ! Disse elektroniske duppedittene skriver hva de vil noen ganger [emoji14] Her var det mannen som lurte på om vi skulle gi (den gang) babyen dentastix.
Hahaha, så herlig :)

Ja, min er villig til åpne tolkninger. Spesielt når jeg er trøtt [emoji14]
 
Kan gå, men løper stort sett uansett hva hun skal [emoji14]
Så har hun begynt å klatre noe voldsomt, klatrer på sofaen og klatrer til og med så hun sitter på det fotbrettet på tripp-trapp stolen :D
Det er da ingenting, min bruker tripptrappstolen som stige. Plutselig sitter han på bordet. Han bestemte seg uka før 1års dagen sin at han ikke gadd å krabbe mer, og siden har han løpt.. Jeg har nemlig fått en liten apesønn som klatrer på absolutt alt som kan klatres på.. [emoji31] *svettitrøya*
 
Det er da ingenting, min bruker tripptrappstolen som stige. Plutselig sitter han på bordet. Han bestemte seg uka før 1års dagen sin at han ikke gadd å krabbe mer, og siden har han løpt.. Jeg har nemlig fått en liten apesønn som klatrer på absolutt alt som kan klatres på.. [emoji31] *svettitrøya*

Vel, jeg burde sett det komme men i går hadde hun jaggu meg klatra hele veien opp og stod på tripp trapp stolen :eek:
 
Hun begynte å gå på 13 mnd dagen. Trodde hun kom til å gå tidligere, men det var jo tidsnok uansett. Løper og klatrer nå [emoji4]
 
Back
Topp