FY FLATE!! Aldri kjøper jeg Natusan sine våtservietter igjen!!

De tar vekk oljegris fra hendene også! Det fikk pappa vekk når han reparerte bilen vår. [:D]
 
Hvorfor bruke penger på våtservietter når man har springen hjemme???? Og ta med seg våte kluter samt papir/mesoft når man er på farten er det beste!!
 
Hvem trenger egentlig våtservietter?
 
 
bruker vann og sånn pampers tørre sevietter[;)] bruker våtservietter kunnnår vi er ute osv
 
Det er jo ikke rart man kan fjerne malingsflekker med våtservistter. Det er nok ikke bare natusan. Om det er oljemaling er det olje i serviettene dermed lett å fjerne oljemalingsflekker. Enkelt og greit [;)]
 
ORIGINAL: Dr. Brown

Med fare for å bli hengt her inne...har fått med meg at mange av dere er anti-natusan, men har likevel lyst til å kommentere dette med at noen av dere blir satt ut av at våtserviettene fjerner maling. Olje fjerner maling. Våtserviettene til Natusan inneholder olje, ergo maling kan fjernes med dem. Neste gang dere maler og har fått maling på f.eks hender, i stedet for whitesprit, smør hendene med olje (oliven /soya /annen matolje), vask med såpe og skyll (eller bruk natusan våtservietter [;)] ) - malingen forsvinner! At serviettene kan inneholde hormonforstyrrende stoffer osv som jeg leste på en test det var link til her inne er litt mer urovekkende enn at de kan fjerne maling synes nå jeg...


Signerer denne!
Det er ikke noe oppsiktsvekkende med at våtservietter fjerner maling, de er jo oljebaserte!
 
Jeg brukte coop sine da jeg malte huset vårt i sommer inne [:D] genialt. Bruker de også til stumpene.
Folk tror vel ikke produsenter setter i stoffer som er etsende [;)]. Da tror jeg de hadde blitt raskt fjernet fra butikkhyllene [:D]
 
Back
Topp