FY FLATE!! Aldri kjøper jeg Natusan sine våtservietter igjen!!

~Cissi~

Forumet er livet
Bruker pampers sine våtservietter men så var de tom den dagen jeg var på butikken og jeg kjøpte Natusan sine og brukte de i noen uker helt til min mor kom til meg og sa hun hadde fjernet noen gamle malingsflekker som jeg har klart å trakke inn på stuegulvet da jeg malte huset ute...
Fikk bakoversveis da hun sa ka hun hadde brukt for jeg har stressa med å få de vekk og der gnikka hun de vekk med EN vanlig våtserviet fra Natusan!
 
ALDRI I LIVET om jeg skal bruke Natusan sine våtservietter igjen på mine barn!![:@]
 
Men nå vet jeg hva jeg kan bruke få å få vekk malingen iallefall!!
 
Vet desverre om flere som har gjort samme..
 
Her bruker vi kun våtservietter når vi er ute, og da bruker vi Simple..
 
ORIGINAL: Kendra Wilkinson

Gammelt nytt.. De bruker natusanservietter på bilverksteder for å få av olje av henda og...[8|]
Omg[:'(]
 
ORIGINAL: MorraTeFreja™

ORIGINAL: emilieogmamma

jeg bruker neutral...tror de er bra[&:]


Jeg bruker Coop sine fordi jeg VET de er bra.
 
takk for tipset.. da veit jeg hva jeg skal bruke på mine flekker [:D]
 
ORIGINAL: snupsemamma

ORIGINAL: MorraTeFreja™

ORIGINAL: emilieogmamma

jeg bruker neutral...tror de er bra[&:]


Jeg bruker Coop sine fordi jeg VET de er bra.


Sign...
Bruker Mesoft kompresser + vann her hjemme da.


Samme her!
 
Med fare for å bli hengt her inne...har fått med meg at mange av dere er anti-natusan, men har likevel lyst til å kommentere dette med at noen av dere blir satt ut av at våtserviettene fjerner maling. Olje fjerner maling. Våtserviettene til Natusan inneholder olje, ergo maling kan fjernes med dem. Neste gang dere maler og har fått maling på f.eks hender, i stedet for whitesprit, smør hendene med olje (oliven /soya /annen matolje), vask med såpe og skyll (eller bruk natusan våtservietter [;)] ) - malingen forsvinner! At serviettene kan inneholde hormonforstyrrende stoffer osv som jeg leste på en test det var link til her inne er litt mer urovekkende enn at de kan fjerne maling synes nå jeg...
 
Det har jeg oxo hørt at di bruker...
Men jeg har i det hele tatt hørt veldig mye negativt om natusan produkter.
Til å med på sykhuset så sa di negative ting om di selv om di deler ut prøver fra natusan!!!
 
har gjort det selv faktisk men det er ikke bare natursan sine du kan gjøre det med... men de er helt klart de beste på maling...
 
ORIGINAL: Malin og Patrick

Vet desverre om flere som har gjort samme..

Her bruker vi kun våtservietter når vi er ute, og da bruker vi Simple..
 
ORIGINAL: Tøsa

bruker coop sine... var faktisk best i test. minst dritt tilsatt i de osv...
 
Ville ikke brukt Pampers sine heller. Da vi pusset opp her hjemme brukte jeg de til å fjerne malingsflekker med. Akkurat det sa damen på babymassasjen også, de hadde fått utlevert Pampers våtservietter på rosemalingskurs for å fjerne maling med.

Nei, klut og vann er det beste, etterfulgt av Coop X-tra våtservietter.
 
ORIGINAL: gira

ORIGINAL: MorraTeFreja™

ORIGINAL: emilieogmamma

jeg bruker neutral...tror de er bra[&:]


Jeg bruker Coop sine fordi jeg VET de er bra.

 
bruker ikke våtservietter. må vi skifte bleie når vi er ute, tar jeg bare papir med vann på.  oh hjemme er det myke kluter med vann
 
Gammelt nytt at de fleste våtservietter fjerner maling, olje osv...[;)]
 
ORIGINAL: Bekke

ORIGINAL: snupsemamma

ORIGINAL: MorraTeFreja™

ORIGINAL: emilieogmamma

jeg bruker neutral...tror de er bra[&:]


Jeg bruker Coop sine fordi jeg VET de er bra.


Sign...
Bruker Mesoft kompresser + vann her hjemme da.


Samme her!
 
[&:]hva i heite stapper di i slike våtservietter da.....[8|] veldig mye negativ om naatusan fortida syns jeg[:o]
 
Back
Topp