Fredag

Ja det var extremt vondt men det tok 1 time så var riene igang for meg. Og denne gangen fikk jeg mye svakere modningspiller enn cytotec siden jeg måtte ha KS sist.. Føler med deg, hadde en helt lik helg i 2014. Det er så spesielt at de er så strenge med smertelindring der. Håper det kommer igang snart. De kan ikke gi intravenøst nå?

Har ikke hørt noe om intravenøs enda, fikk siste tabl kl 21:30 også skal vi begynne på ny runde i morgen, har rier ca hvert 7 min nå og håper jo på at det tar seg opp til tross for lite søvn. Spurte jordmor nå og hun sa hun fikk tøyd meg sikkelig i ste så hun håpet at tabl og det skulle gjøre susen, men vi får bare vente å se.

Takker for alle gode tanker og ord! Det gjør veldig godt! ❤️ dere er fantastiske!
 
Jeg føler så med deg...stakkars. Får vondt i magen av å lese hvordan du har det. Krysser ALT jeg har for at det nå må løsne!!! Masse lykke til videre!! ❤️
 
Uff, dette dro ut. Det måtte vøre fordi du skal tilhøre augustgruppa! :) I morgen (eller i dag 1.august) kommer babisen din. Garantert :)
 
Hei! Etter noen timer med så intense smerter i natt uten at noe skjedde fikk jeg smertestillende, fikk da morfin og sove medisin som gjorde at jeg har sovet i 6gode timer! Så vi får håpe at det hjelper på kreftene i dag! Skal begynne med ny runde med medisin nå!

Da blir det garantert et august barn på meg, og 1.august er jo en veldig fin dato!


Igjen må jeg bare si tusen takk for all denne fantastiske støtten, hadde dere vært her ville jeg gitt alle sammen en stor klem, ta med dere det videre for så mange gode ord og tanker dere sender sier veldig mye om dere som mennesker og dere er virkelig fantastiske! ❤️
 
Hei! Etter noen timer med så intense smerter i natt uten at noe skjedde fikk jeg smertestillende, fikk da morfin og sove medisin som gjorde at jeg har sovet i 6gode timer! Så vi får håpe at det hjelper på kreftene i dag! Skal begynne med ny runde med medisin nå!

Da blir det garantert et august barn på meg, og 1.august er jo en veldig fin dato!


Igjen må jeg bare si tusen takk for all denne fantastiske støtten, hadde dere vært her ville jeg gitt alle sammen en stor klem, ta med dere det videre for så mange gode ord og tanker dere sender sier veldig mye om dere som mennesker og dere er virkelig fantastiske! ❤️

♥️
Krysser fingrene, for at det går bedre i dag, og at resten av fødselsforløpet går som en drøm nå. Varme lykke ønskninger fra Lykkespire<3

Jeg fortsetter selvsagt og heie på deg:smiley-bounce016
 
Krysser fingrer for at i dag er dagen. Heier på dere. Du er knall flink og tøff.
Stå på! Sender masse klemmer til deg.
 
Vet dere hva damer, ble sjekket og endelig har den flatet seg helt ut og er 2.5 cm åpen, venter på de siste 1,5 cm før jeg får epidural og får komme inn på fødestua og få tassen vår ut! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ jeg smiler og har fått energi fra en annen planet
Hipp hurra!! Heier på deg! Dette fikser du SÅ bra ❤️ Ønsker at siste etappe blir drømmefødselen du sikkert har bestillt.
 
Vet dere hva damer, ble sjekket og endelig har den flatet seg helt ut og er 2.5 cm åpen, venter på de siste 1,5 cm før jeg får epidural og får komme inn på fødestua og få tassen vår ut! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ jeg smiler og har fått energi fra en annen planet

Så flott å høre :happy093

:happy093.:happy093.:happy093.:happy093.:happy093. Komme nå Lille Tass :happy093.:happy093.:happy093.:happy093.
 
Vet dere hva damer, ble sjekket og endelig har den flatet seg helt ut og er 2.5 cm åpen, venter på de siste 1,5 cm før jeg får epidural og får komme inn på fødestua og få tassen vår ut! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ jeg smiler og har fått energi fra en annen planet
Yeey! Satser på at baby snart er ute!
 
Ingen baby i natt heller,
Men de har skjønt greia med at de ikke kan la meg ligge med mase rier hele natten og at jeg blir utslitt av det så fikk morfin ganske fort i 1 tiden i natt, også ligget med saltvannsvæske for legen mener jeg er ganske dehydrert. Har to tabl igjen nå som jeg skal få i dag skjer det ikke noen ting etter disse to så tar de meg bare inn på føden og prøver med drypp og før de tar vannet, men pga at det kan føre til komplikasjoner under fødsel når man ikke er moden nok så vil de ikke gjøre det før de eventuelt må.

Jeg har i hvertfall fått meg en god natt søvn i natt også og klar for en ny dag! Vi får tydeligvis en liten sta gutt så kan jo bli morsomt de neste 18-åra hvis han skal være like sta hele tiden!
 
Hvis noen av dere andre skal føde og tilhører ahus, si i fra, jeg er her! Haha :)

Masse lykke til videre - håper det "løsner" snart og at babyen kommer. Ingen spøk med igangsetting!

Jeg skal til Ahus selv faktisk, men termin først om 12 dager og ingen tegn til at noe skal skje med det aller første så neppe overhengende fare for at vi møtes hehe.

Stor klem :)
 
Masse lykke til videre - håper det "løsner" snart og at babyen kommer. Ingen spøk med igangsetting!

Jeg skal til Ahus selv faktisk, men termin først om 12 dager og ingen tegn til at noe skal skje med det aller første så neppe overhengende fare for at vi møtes hehe.

Stor klem :)

Hehe, tusen takk! Personalet her er fantastisk, men det er viktig og si i fra om hva man ønsker! ☺️

Lykke til selv med fødsel når den tid kommer ☺️☺️
 
Hvis noen av dere andre skal føde og tilhører ahus, si i fra, jeg er her! Haha :)

Skal til Ahus jeg også, men helt umulig å si for min del når ting skjer.. Termin om 9 dager, så for din del så håper jeg ikke vi møtes! :hilarious:
Masse, masse lykke til, heier på deg!:smiley-bounce012
 
Back
Topp