Fredag

Ojj huff jeg føler virkelig med deg nå *trøsteklemmer*.
Hvorfor får du ikke smerte lindring om du ønsker/trenger ? :eek:

For det bremser ned hele prosessen, men Jeg klarte å krangle meg til å få en Paracet, og da forsvant riene og jeg fikk sovet i 15 min, nå er det i gang igjen! Ny runde med cytotec og håper så inderlig pp at jordmor har magiske fingre og gjør at det blir fødsel snart!
 
For det bremser ned hele prosessen, men Jeg klarte å krangle meg til å få en Paracet, og da forsvant riene og jeg fikk sovet i 15 min, nå er det i gang igjen! Ny runde med cytotec og håper så inderlig pp at jordmor har magiske fingre og gjør at det blir fødsel snart!

Bra du fikk noe, og at du fikk sovet 15 min i det minste. Det gjør jo ting så mye verre om du har store smerter, og er totalt utslitt :( Tenker på deg!
 
Ingen baby, bare en haug av jævlige rier, får ikke smertelindring heller.. Har begynt på cytotec men virker som om ingen ting skjer, dette er helt jævlig og motivasjonen er på bunn.

Står virkelig i respekt av de som klarer dette flere ganger, er sannelig ikke sikker på om jeg klarer å gjennomgå dette flere ganger. Takker for alle gode ord og tenkninger, det trenger en sliten og frustrert fødene dame pp ahus nå!

Det høres grusomt ut, har hørt at igangsetting kan være skikkelig tøft. Hvor mange cm har du nå? Håper du i hvert fall får tilbud om epidural snart?
 
Jeg har sikkert ikke godt av å lese dette, skal igangsettes imårra :p

Du er tøff! Det nærmer seg selv om det er hardt nå.. :)
 
Med meg var det motsatt. Etter 32 timer i fødsel sist var livmora så sliten at riene stoppet helt opp. Derfor fikk jeg epidural. Synes du bør kreve det. Det er vel bare bevist at epidural sinker fødselen med 20 min eller noe. Er jo ikke godt å være totalt utslitt når baby kommer! Huff, tenker på deg
 
Å nei, håper det plutselig løsner og bebi kommer. Skjønner så altfor godt hvordan du har det! Be om akupunktur om du ikke allerede har fått det!
 
Det er sikkelig tøft! Får tilbud on epidural sp fort jeg er 4cm, men er fortsatt bare på 2:(
De er enormt strenge på ahus! Når jeg fikk stormrier der i 2014 ( igangsatt med 9 cytotec!) så nektet de å gi meg pinex forte. På Ullevål på torsdag ville de gi meg pinex major ( som 2 pinex forte) når riene begynte!
 
Det er sikkelig tøft! Får tilbud on epidural sp fort jeg er 4cm, men er fortsatt bare på 2:(
Ble for øvrig også igangsatt fredag og han var ute på mandag sist gang. Nå tok det bare 2 døgn. Det som virkelig hjalp var at jordmoren dro og tøyde i livmorhalsen når hun skulle gi modningspillen. Spør om det!
 
Ble for øvrig også igangsatt fredag og han var ute på mandag sist gang. Nå tok det bare 2 døgn. Det som virkelig hjalp var at jordmoren dro og tøyde i livmorhalsen når hun skulle gi modningspillen. Spør om det!

Hun har gjort det, men jeg syntes det er så forferdelig vondt at jeg begynner nesten å gråte. Men må vel bare bite tenna sammen
 
Kan du kanskje få lystgass akkurat når jordmor tøyer? Sender deg en stor klem ❤️
 
Uff, dette hørtes tungt ut!! Håper lille kommer snart<3 Lykke til igjen!
 
Hun har gjort det, men jeg syntes det er så forferdelig vondt at jeg begynner nesten å gråte. Men må vel bare bite tenna sammen
Ja det var extremt vondt men det tok 1 time så var riene igang for meg. Og denne gangen fikk jeg mye svakere modningspiller enn cytotec siden jeg måtte ha KS sist.. Føler med deg, hadde en helt lik helg i 2014. Det er så spesielt at de er så strenge med smertelindring der. Håper det kommer igang snart. De kan ikke gi intravenøst nå?
 
Det tror jeg ikke er mulig, ligger på observasjonsposten nå og tror ikke de har der her :/ kan høre men alle har vært så super strenge på alt av medisin
Tenkte kanskje det kunne hjulpet deg så du orket noen heftige tøyninger. Hatt min 5. I dag, og sitter med tårer i øynene og venter på rier :( blitt tøyd til gode 3 cm. Uansett sender jeg deg en stor klem, og ønsker deg masse lykke til ❤️
 
Stakars. Det føles ikke så oppløftende å si stakars, men jeg synes virkelig syndt på deg etter å ha lest dette ❤ Jeg håper virkelig for din del at det snur og skjer noe nå veldig snart. Hold ut! Premien er fantastisk! Du er flink :)
 
Back
Topp