Fra mor og barn til familie.

Sender deg en stor klem[emoji173] Vet hvor tungt MA er.. Lykke til med neste forsøk, måtte det klaffe da helt til mål [emoji173]
Takk :Heartred MA var ikke en artig opplevelse nei, og man bruker så lang tid på å bli ferdig med det. Håper det blir baby neste gang :)
 
Da er det over, og jeg er enn så lenge i fin form, og er bare supergira på å komme i gang med nytt forsøk.
Vet ikke annet enn å sende deg mange varme klemmer og gode tanker om fortsettelsen. Godt du er giret for nytt forsøk, baby skal det blir fine du [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
 
Vet ikke annet enn å sende deg mange varme klemmer og gode tanker om fortsettelsen. Godt du er giret for nytt forsøk, baby skal det blir fine du [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
Tusen takk :Heartred
 
Overraskende bra form i dag. Kjenner ingenting av gårsdagens utskrapning, og blødningen er også veldig liten. Meget fornøyd! :happy:
 
Takk [emoji813]red MA var ikke en artig opplevelse nei, og man bruker så lang tid på å bli ferdig med det. Håper det blir baby neste gang :)
Krysser fingrene for det [emoji173] det ble baby på meg første innsett etter MA, håper det blir det på deg og [emoji173]
 
Da er medisiner bestilt på apotek i Sverige, og skal hentes til uka. Så da håper jeg mensen ikke er så altfor langt unna :)
 
Fikk mensen midt på dagen i går, og skal ta ul allerede i dag. Sitter på venteværelse nå, til gyn. Grusom .  :nailbiting: :blackeye: Sist ba hun meg ta smertestillende før jeg kommer, så det har jeg gjort.

Synes det er for tidlig å ta ul, men klinikken ville ikke at jeg skulle vente til mandag. Dette er forbedret på at slimhinnen kanskje ikke er tynn nok ennå.
 
Håper kontrollen gikk fint :)
 
Kontrollen i dag gikk veldig bra. Over all forventning, både med tanke på behandlingen av gyn. Grusom, som muligens har fått opplæring i behandling av pasienter siden sist eller bare hadde en god dag, og antall follikler :D

Fant til sammen 25 follikler, 9 på en side og 16 på den andre, på 5-3 mm. Forrige runde hadde jeg bare 7 til sammen, om jeg husker rett. Jeg har skikkelig troa på denne runden jeg. Begynner med 225 Menopur i kveld, og første kontroll blir lørdag om en uke.
 
Last edited:
Miraklenes tid er visst ikke over.

Hadde første kontroll i dag, og var forberedt på at ingen av folliklene hadde vokst i det hele tatt, da det har vært tilfellet tidligere.
Men, så hadde de vokst masse. Største på 15 og flere på 14 - 11 og så er det mange på 8-5. Jeg lurer veldig på hva som er grunnen til at det har gått så bra denne gangen. Er det bare økt dose Menopur, eller kan kosttilskuddene ha vært med på det? Uansett, er jeg så utrolig glad. Skal ha ny kontroll på mandag. Juhuu!
 
Åh så bra :D Hvilke kosttilskudd tar du nå? Q10? Jeg er fortsatt i sjokk at 2 av 2 ble blasto her :p Hadde vært interessant om de ikke var "feige" å senket dosen min hvor mange fine vi hadde fått på frys!
 
Åh så bra :D Hvilke kosttilskudd tar du nå? Q10? Jeg er fortsatt i sjokk at 2 av 2 ble blasto her :p Hadde vært interessant om de ikke var "feige" å senket dosen min hvor mange fine vi hadde fått på frys!
Jeg tar høydose Q10, D og E vitamin, pluss melatonin. Er så flott med ditt resultat altså ❤️Jeg er veldig spent på kvaliteten på eggene denne gangen.
 
Jeg tar høydose Q10, D og E vitamin, pluss melatonin. Er så flott med ditt resultat altså ❤️Jeg er veldig spent på kvaliteten på eggene denne gangen.

Samme som her da :D Blir bra dette ❤️
 
Jeg tar høydose Q10, D og E vitamin, pluss melatonin. Er så flott med ditt resultat altså ❤️Jeg er veldig spent på kvaliteten på eggene denne gangen.

Jeg er bare nyskjerrig, hvor stor dose Q10 tar du?

Super at du får så god respons på stimuleringen, det lover jo skikkelig godt!
 
Cccx.
Jeg er bare nyskjerrig, hvor stor dose Q10 tar du?

Super at du får så god respons på stimuleringen, det lover jo skikkelig godt!

Jeg har nok tatt litt hardt i med Q10 denne gangen. Kjøpte tabletter med 600mg, og har ofte tatt to om dagen (morgen og kveld). :)
 
Cccx.


Jeg har nok tatt litt hardt i med Q10 denne gangen. Kjøpte tabletter med 600mg, og har ofte tatt to om dagen (morgen og kveld). :)

Wææææ! Det var dosen sin det! Fikk du tak i 600mg fra utlandet? Så at det var kun 100mg her i norge, så høydosering hadde blitt dyyyyyrt!
 
Wææææ! Det var dosen sin det! Fikk du tak i 600mg fra utlandet? Så at det var kun 100mg her i norge, så høydosering hadde blitt dyyyyyrt!
Ja, som sagt jeg tok litt av :D Kjøpte de på iherb. Her hjemme hadde jeg aldri hatt råd til noe sånt.
 
Ja, som sagt jeg tok litt av :D Kjøpte de på iherb. Her hjemme hadde jeg aldri hatt råd til noe sånt.

Iherb ja, helt genialt! Skal se om jeg finner noe lurt der :) takk!
 
UL i dag viste at de 7 største folliklene nå er blitt 18-14 mm. Venter på å høre fra klinikken, og begynner å bli litt stressa. Dette er som sagt rundt to uker tidligere enn forventet, og jeg har ikke all organisering i boks ennå. Har jo lillemann og to hunder, som enten må være med eller settes bort. Skal jeg fly frem og tilbake samme dag, eller skal jeg bo på hotell.... Håper å høre noe snart, så jeg har en spesifikk dag å forholde meg til.
 
UL i dag viste at de 7 største folliklene nå er blitt 18-14 mm. Venter på å høre fra klinikken, og begynner å bli litt stressa. Dette er som sagt rundt to uker tidligere enn forventet, og jeg har ikke all organisering i boks ennå. Har jo lillemann og to hunder, som enten må være med eller settes bort. Skal jeg fly frem og tilbake samme dag, eller skal jeg bo på hotell.... Håper å høre noe snart, så jeg har en spesifikk dag å forholde meg til.

Ååå, det høres jo ut som et supert resultat! Så spennende:) og håper det ordner seg greit med lille og hund! *krysserfingreneforrasktsvar*
 
Back
Topp