Fra mor og barn til familie.

Fikk meg en skikkelig knekk nå i kveld, da jeg begynte å fundere på om det kan ha vært fordi jeg slutte på Lutinus, at jeg mistet spira... Hittil har det gått veldig bra, men nå ble jeg helt knust over tanken på at det kanskje kunne endt annerledes ....
 
For noen oppturer og nedturer og lese dagboka di[emoji173] heier!
Noen dager er selvsagt bedre enn andre, så en knekk er lov. Men prøv å ikke tenk at du har skylden, det er kroppen som ordnet opp når det ikke sto helt bra til med spira
 
Fikk meg en skikkelig knekk nå i kveld, da jeg begynte å fundere på om det kan ha vært fordi jeg slutte på Lutinus, at jeg mistet spira... Hittil har det gått veldig bra, men nå ble jeg helt knust over tanken på at det kanskje kunne endt annerledes ....

Sånn jeg har skjønt det skal lutinus hjelpe for å hindre SA, mens MA er uunngåelig. Og vi er mange som har mistet mens vi gikk på lutinus også, så du skal ikke tenke sånn. Dette er ikke din feil, kun et lite embryo som ikke ville ❤️
 
Sånn jeg har skjønt det skal lutinus hjelpe for å hindre SA, mens MA er uunngåelig. Og vi er mange som har mistet mens vi gikk på lutinus også, så du skal ikke tenke sånn. Dette er ikke din feil, kun et lite embryo som ikke ville ❤️
Takk, håper du har rett i det! Ble liggende våken halve natten og tenke på det...
 
Å nei, så trist :( opplevd det samme selv, det er helt jævlig.. Sender deg en stor klem [emoji173]
 
Nei nei nei, så forferdelig urettferdig!! :( Sende deg tusenvis av gode klemmer [emoji173]️
 
På fredag var hcg-nivået mitt på 8800 og i går var det på 12000, så fortsatt en svak stigning. Håper å få vite i morgen, hvordan veien videre blir.
 
Jeg skulle visst ha tatt ny hcg prøve i går, men den beskjeden fikk jeg ikke. Så nå skal jeg ta den på mandag. Dette tar virkelig sin tid.

Har også fått ny plan fra Stork, og de øker startdosen til 225. Så får jeg håpe det hjelper på responstiden.
Også har fått gonapeptyl som eggløsningssprøyte denne gangen. Ikke vært borti den før.
 
Last edited:
Klem til deg, Helia [emoji173]️ Håper du snart bare kan se framover mot nytt forsøk.
 
Jeg skulle visst ha tatt ny hcg prøve i går, men den beskjeden fikk jeg ikke. Så nå skal jeg ta den på mandag. Dette tar virkelig sin tid.

Har også fått ny plan fra Stork, og de øker startdosen til 225. Så får jeg håpe det hjelper på responstiden.
Også har fått gonapeptyl som eggløsningssprøyte denne gangen. Ikke vært borti den før.

Men siden du har fått ginapeptyl, mener de da at du skal ha totalfrys? Jeg fikk nemlig beskjed fra min klinikk at den sprøyten ødelegger slimhinnen ved det bruket..
 
Men siden du har fått ginapeptyl, mener de da at du skal ha totalfrys? Jeg fikk nemlig beskjed fra min klinikk at den sprøyten ødelegger slimhinnen ved det bruket..
Hmmm.. . Nei, det skal være for å hindre overstimulering. Jeg har ikke kvalitet nok til totalfrys.
 
Klem til deg, Helia [emoji173]️ Håper du snart bare kan se framover mot nytt forsøk.
Tusen takk, er rimelig klar for å bli ferdig med denne MAen.
 
Hmmm.. . Nei, det skal være for å hindre overstimulering. Jeg har ikke kvalitet nok til totalfrys.

Det var jo tanken da jeg egentlig skulle hatt den også (btw, så er den vanskelig å få tak i), men da sa Porsgrunn at slimhinnen ble dårlig..
 
Var snakk om Gontapeptyl hos meg også om jeg skulle ha totalfrys, pga da kunne de ikke ha innsett igjen da den skulle ødelegge for slimhinnen ja... :-/
 
Må visst snakke med klinikken da, men blir jo ikke på en stund. Leste over mailen igjen, og jeg skal ta den hvis det er veldig mange egg. Hvis ikke blir det sikkert Suprefact, slik som sist. De øker jo dosen, så kanskje de tenker det kan ende med totalfrys :confused:
 
Må visst snakke med klinikken da, men blir jo ikke på en stund. Leste over mailen igjen, og jeg skal ta den hvis det er veldig mange egg. Hvis ikke blir det sikkert Suprefact, slik som sist. De øker jo dosen, så kanskje de tenker det kan ende med totalfrys :confused:

Hadde snakket med de om det. Det bør jo ikke avgjøres før du har vært til kontrollene og ser hvor mange egg det er hvertfall... [emoji173]
 
Må visst snakke med klinikken da, men blir jo ikke på en stund. Leste over mailen igjen, og jeg skal ta den hvis det er veldig mange egg. Hvis ikke blir det sikkert Suprefact, slik som sist. De øker jo dosen, så kanskje de tenker det kan ende med totalfrys :confused:

Det er nok det ja. For om de planlegger innsett gir de deg en annen :)
 
Da har jeg fått svar på gårsdagens hcg-prøve. Den har fortsatt å stige litt, og er nå på 15000. Skal inn på Ullevål sykehus i morgen. Er litt redd for at det er graviditet utenfor livmoren :(
 
Back
Topp