Fra lykke til sorg

Så ufattelig trist [emoji22][emoji170]
Så bra dere har gode minner med gutten deres [emoji173]
 
Tusen takk for gode ord som varmer i ei forferdelig tid. Setter stor pris på alle dere ukjente som skriver så varme ord til meg[emoji173]
 
Å nei, så grusomt! Føler virkelig med dere i sorgen! Ta godt vare på hverandre i tiden fremover, ta imot all hjelp dere kan får.
Ta deg en tur innom her når du føler for det. Her treffer du flere som har opplevd det samme som deg. Sender deg mange gode tanker..
 
Så grusomt og trist [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173] kondolerer så mye
 
Kjære deg❤

Jeg blir fullstendig fyllt med sorg....
Tør ikke forestille meg hvordan dere har det nå.

Livet er urettferdig og skjørt.

Sender mine beste tanker til deg og familien.
 
Så utrolig trist å lese [emoji173] pass godt på hverandre i tiden som kommer [emoji173][emoji173][emoji173] sender en varm klem og gode tanker!
 
Det skal jo ikke ende sånn :( utrolig trist å lese, sender en klem <3
 
Jeg vet ikke hva jeg skal si engang :( Så utrolig brutalt, trist og urettferdig :( Ta godt vare på hverandre i denne tunge tiden ♡ En varm og god klem sendes deres vei!
 
Uff!! Livet er urettferdig! Vansklig å finne de rette orda.. mistet i uke 24 selv og måtte føde.. ikke så galt som hos dere, men man tror ikke man skal komme gjennom det... men man er sterkere enn man tror og man kommer sterkere ut igjen på andre siden selv om det tar tid! Len dere på hverandre og snakk godt sammen og med de nærmeste.. det er mitt beste råd! Så godt at dere allikevel fikk en "verdig" avslutning.. godt helsepersonell gjør virkelig forskjellen!! Masse klemmer fra meg!
 
Mitt hjerte brister for dere! Utrolig trist. Livet er brutalt og urettferdig. Sender over en stor klem <3
 
Jeg må igjen få takke for alle de gode ordene dere skriver. De varmer et knust hjerte.
Jeg håper samtidig at jeg ikkje har skapt for mye frykt blant alle dere andre vordende mødre.
 
Back
Topp