Fra lykke til sorg

Litendrøm

Forelsket i forumet
Jeg og min mann fikk en etterlengtet stor flott gutt mandag 6 mars. Vi var glade og lykkelige for vi var kommet fram til terminen 5 mars. Og det kom jevnere og vondere kynnere utover søndagen. Var oppspilt og glad og trodde og håpte på at fødselen var nærmere og nærmere for hver time som gikk. For å gjøre det kort å brutalt, fant de ingen hjertelyd når vi kom inn på føden natt til mandag. Jeg ble altså nødt til å gå i fødsel og føde vår første sårt etterlengtede baby død.

Dette er den verste opplevelsen jeg har hatt, men den forelskelsen og lykkerusen av å få gutten på brystet for første gang var helt fantastisk. Alle rundt oss den natta og dagen på føden var helt fantastiske, og har hjelpt oss med alt. Vi har skapt mange fantastiske minner sammen med gutten vår.

Sorga og tårene sitter løst, men tar fram følelsene, minnene og ikkje minst bildene av gutten for å komme gjennom dagene.
 
Jeg og min mann fikk en etterlengtet stor flott gutt mandag 6 mars. Vi var glade og lykkelige for vi var kommet fram til terminen 5 mars. Og det kom jevnere og vondere kynnere utover søndagen. Var oppspilt og glad og trodde og håpte på at fødselen var nærmere og nærmere for hver time som gikk. For å gjøre det kort å brutalt, fant de ingen hjertelyd når vi kom inn på føden natt til mandag. Jeg ble altså nødt til å gå i fødsel og føde vår første sårt etterlengtede baby død.

Dette er den verste opplevelsen jeg har hatt, men den forelskelsen og lykkerusen av å få gutten på brystet for første gang var helt fantastisk. Alle rundt oss den natta og dagen på føden var helt fantastiske, og har hjelpt oss med alt. Vi har skapt mange fantastiske minner sammen med gutten vår.

Sorga og tårene sitter løst, men tar fram følelsene, minnene og ikkje minst bildene av gutten for å komme gjennom dagene.
Så forferdelig trist å lese❤ Men så bra at dere alikevel hadde en god opplevelse oppi det hele. Håper dere nå tar tiden til hjelp og lar dere selv sørge.
Ord blir fattige når man har opplevd sånn, men mine Tanker er med deg og din familie ❤❤❤
 
[emoji173][emoji173] mange tanker går til dere! Tenker at dem som opplever noe sånt og kommer seg gjennom det må være veldig sterke mennesker. Man kan liksom ikke forestille seg hvordan det må være[emoji22]
 
Forferdelig trist post å lese[emoji173]henger meg på at ord blir fattige.

Det er sårt som gravid å oppleve at folk rundt seg mister både under graviditeten så vell som når babyen er født. Man slapper liksom ikke helt av før risikoen for krybbedød er over. Og da overtar andre frykter.

For oss som har barn fra før av kan vi kanskje forestille oss smerten men kanskje ikke kjenne på den på samme måten som de som går igjennom dette. Mange tanker til dere[emoji173]godt dere har hverandre.
 
❤❤ Kondolerer så mye. Det er ikke sånn det skal ende.. God klem, ord blir fattige.
 
Jeg kondolerer [emoji173] for en sorg og et sjokk dere nå står i. Det er godt å lese at dere fikk god støtte i prosessen med fødsel. Tankene mine vender stadig til hva du har måttet gå igjennom de siste dagene. Jeg håper du får tilbud om krisepsykolog gjennom sykehuset, det er et godt hjelpemiddel å ta med seg videre når stormen roer seg og dere som foreldre fortsatt sørger. Alle mine tanker går i dag til dere som har opplevd den verste sorgen av alle [emoji174]
 
Dette var vondt å trist å lese. Jeg mistet selv en datter for snart fire år siden, og selvom jeg har vært igjennom noe av det samme så vet jeg ikke hva man burde si. Men det jeg vet er at det er forferdelig vondt, det er noe jeg ikke unner noen å oppleve, det dere har opplevd nå å miste barnet sitt, det kjæreste man har.. selvom jeg ikke kjenner dere tenker jeg på dere og hvor vondt dere har det nå. Husk å ta den tiden dere trenger :Heartred en varm klem til dere :Heartred
 
for en grusom opplevelse for dere! Ord strekker ikke til... Håper dere klarer å ta vare på hverandre i tiden som kommer❤️
 
Kondolerer :Heartred Så fryktelig trist! Mange varme klemmer!
 
Huff, dette var forferdelig trist å lese. Jeg håper dere fortsatt får god hjelp fra både helsevesen og familie og venner i tiden fremover. Jeg kan ikke forestille meg hva dere går gjennom nå, men kjenner at å lese det gjør meg enda mer takknemlig for de to jentene mine. Alle gode ønsker for dere i tiden fremover <3
 
Kondolerer så mye :Heartred Noe så vanvittig vondt, dette burde ingen foreldre behøve å oppleve :Heartred
 
Back
Topp