Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk snuppaSå flink du har vært, Minime80, til å lage denne avstemninga!
Gratulerer så masse med seieren ❤Bare ÈT bidrag pr. pers eller?
Klarte knapt å bestemme meg, men ettersom det er så mange nydelige solnedganger, så endte jeg opp med dette bildet av frøkna i fullt firsprang mot sola på midtvinters.
Vis vedlegget 224579
Vinneren er Shoegrl!
Gratulerer til vinneren!
Gratulerer så masse med seieren ❤
Lager du ny fotokonkurranse da?
Du klarer det så fint atte Det er bare å finne på et tema så går resten av seg selvHmm... Er ikke så god på dette som deg da. Men ja - skal tenke på det.
Hvor lang tid satte du til å sende inn bidrag og hvor lang tid til å stemme?
Du klarer det så fint atte Det er bare å finne på et tema så går resten av seg selv
Satte 6 dager denne gangen til å sende inn bidrag og 3 dager å stemme. Men det er opp til deg hvor lang tid
Tror det går fint med tema og alt det der, tenkte mer på dette med å legge inn alle bildene folk har sendt inn for avstemming osv. Blir vel C+P?
Setter opp en ny konk når jeg får litt overskudd...
Jeg bruker bare høyreklikke på bildet og trykk kopier, og lim inn i avstemningstråden. Men helt sikkert C+P også. Har aldri prøvd det Mer datakyndig enn meg du
Det var det jeg tenkte det var Mannen her er sånn som bruker masse av de forskjellige snarveiene med tastene og jobber så fort at jeg skjønner ikke hvordan han gjør det. Har lært meg noen triks med langt fra alle.Det er det samme som deg, "copy+paste". Det sies jo at asiater er nerder. Nå har jeg riktignok hverken briller (lengre) eller tenna på tørk, men det ligger sikkert i genene.