Fostervannsprøve og forferdelig dag i dag :(

Iva82

Elsker forumet
Himmelbarn
På OUL fikk vi beskjed at alt står bra men at vi må komme tilbake om 2 uke for å se fotstillingen pga masse aktivitet. Dette var på mandag og jordmor sa at en fot ser ut bra men andre er litt skjelv. Hun prøvde å ringe legen men det var rundt kl.3 så vi fikk en ultralyd til men med legen denne gangen. Den var idag. Det var bekreftet at en foten er ikke ok men dette er ikkr så stort problem. Jeg fikk følelse at andre ting er ikke ok.Hun ringte en lege til og hun sa samme fotstillingen. Men,hun også sjekket vene i magen eller sånn,jeg er hel usikker. Etter det hun foreslå at vi har fostervannsprøve. Etter pause,vi hadde en ultralyd till. Der hun så mulig hjertefeil. :( Om 10 minutter hadde vi 2 barne kardiologer på rommet. De så også men er ikke sikker. Babyen sparker og var i vanskelig stiling. Nå er bare å vente resultater. Jeg er knust og ligger på sofa,tårer stopper ikke. Beklager så langt innlegg!
 
Åhh, for en utrolig trist beskjed å få. God klem til deg. :Heartred Krysser alt jeg har for at dere får gode nyheter etter fostervannsprøven.
 
Kjære deg! Dette hørtes ut som en skremmende opplevelse.. :( håper prøven viser at alt står bra til og at ting ikke er så galt som det kunne virke :Heartred stor klem til deg :Heartred
 
Sender en klem til deg [emoji173] Håper på gode nyheter etter fostervannsprøven.
 
Huff så vanskelig!! Håper dette er noe som lar seg fikse etter fødselen! =(
 
Mange klemmer til dere. Det hørtes ut som en vanskelig og tøff opplevelse. Skjønner godt at alt virker håpløst og vondt nå, men håper fv prøven kan gi noen nærmere svar og at alt ordner seg[emoji169]
 
Så vanskelig situasjon å være i, håper og krysser alt jeg har på at alt går bra. Vanskelige er å være uviten. Sender en klem og masse positive tanker.
 
Det må være en vanskelig beskjed å få.. sender deg mange tanker og klemmer:Heartred
 
Kjære deg! Dette hørtes ut som en skremmende opplevelse.. :( håper prøven viser at alt står bra til og at ting ikke er så galt som det kunne virke :Heartred stor klem til deg :Heartred

Signerer :( :Heartred

Krysser fingrene for positive nyheter etter fostervannsprøve :Heartred
 
Tusen takk for alle gode ord! Vi fikk svar og desverre uten tvil min lille gutt har downs syndrom. Vi har helg å tenke og gråte,på mandag der er samtalen i st.Olavs. Jeg er 21+1 idag og vi må bestemme nå. Etter 1,5 år med prøving,3 spontanaborter dette er forferdelig vond. Vi jo har en gutt på snart 9år,han er smart,snill og med beste smil i hele verden.:( :( :(
 
Last edited:
For en vanskelig prøvelse å gå gjennom for dere. På mange måter er jo Downs syndrom en mye "bedre" diagnose enn mange andre, men så dritt alikevel! Har dere diskutert på forhånd hvordan dere vil håndtere dette?
 
For en vanskelig prøvelse å gå gjennom for dere. På mange måter er jo Downs syndrom en mye "bedre" diagnose enn mange andre, men så dritt alikevel! Har dere diskutert på forhånd hvordan dere vil håndtere dette?
Vi vet ikke. Vi er alene i Norge og det blir utrolig vanskelig uansett hva vi bestemme :(
 
Skjønner. Ta godt vare på hverandre. [emoji173] Mange klemmer og tanker går i deres retning.
 
Back
Topp