Forskjellige graviditeter..?!

MsTazmaz

Flørter med forumet
Heisann! Jeg er gravid med nr 3 (gudhjelpemeg :p ). Er 7+5 i dag, og har frem til nå et helt annet svangerskap enn de to forrige! Med de to første kastet jeg opp og var kjempedårlig så og si hele svangerskapet. Levde på saftis de første 12 ukene, og var mye sykemeldt. Men nå er jeg i kjempeform.. Nesten ikke kvalm, bare litt trøtt.. Ikke at jeg klager altså, men det er så rart! Krysser fingrene for et helt annet svangerskap denne gangen! :)

Noen som har hatt lignende opplevelser med forskjellige svangerskap? Er også litt nysgjerrig på om dere har hatt forskjellige svangerskap og dermed også fått forskjellig kjønn på babyene? Har to gutter fra før, og er veldig spent på hva det blir denne gangen☺️må vel vente i spenning 10-11 uker til
 
Jeg har en fra før, er 7+2 nå. Første gang var jeg kvalm før jeg testet positivt. Ble 50% sykemeldt i uke 5 pga oppkast og kvalme.

Denne gangen er jeg bare småkvalm som somregel går over med litt mat :)

Gutt sist så spent på hva det blir denne gangen!
 
Her er Forlebi alt likt, men hatt noen ulikheter :p men vet ikke om det er basert på kjønn eller tilfeldig :)
 
Jeg har en fra før, er 7+2 nå. Første gang var jeg kvalm før jeg testet positivt. Ble 50% sykemeldt i uke 5 pga oppkast og kvalme.

Denne gangen er jeg bare småkvalm som somregel går over med litt mat :)

Gutt sist så spent på hva det blir denne gangen!

Så rart at det skal være så forskjellig! :p Uvant å være i så god form! Vi har kommet ganske likt, da :) Spennende å se fortsettelsen!
 
Nei, si det! Kroppen er underlig, mye tilfeldigheter i svangerskapene virker det som :p
Hehe ja.. Men er jo fantastisk at formen din er så mye bedre nå :) største forskjellen her er at jeg har vært mye mer uggen i magen, hatt mer hodepine, mer trøtt, følt meg småkvalm. Men eneste som er daglig er trøttheten og uggen. Formen ellers har vært fin. Hadde en periode jeg ikke klarte å gå tur. Ble kvalm da :p blir spennende med ultralyd :)
 
Så rart at det skal være så forskjellig! :p Uvant å være i så god form! Vi har kommet ganske likt, da :) Spennende å se fortsettelsen!

Ja veldig rart! :p var nesten litt skummelt i begynnelsen, redd det skulle være noe galt. Men har skjønt at det er vist helt normalt :) glad jeg er i bedre form denne gangen, blir kjempe spennende og se hvordan resten blir :D
 
Hehe ja.. Men er jo fantastisk at formen din er så mye bedre nå :) største forskjellen her er at jeg har vært mye mer uggen i magen, hatt mer hodepine, mer trøtt, følt meg småkvalm. Men eneste som er daglig er trøttheten og uggen. Formen ellers har vært fin. Hadde en periode jeg ikke klarte å gå tur. Ble kvalm da :p blir spennende med ultralyd :)

Ja, det er helt topp :D Håper det går seg litt til for deg etter hvert! UL blir superspennende! Skal på tidlig UL vi, må se hvor mange det blir! Finne ut om vi må kjøpe 7-seter eller bare en større bil, så vi får plass til 3 barneseter i baksetet :p
 
Ja veldig rart! :p var nesten litt skummelt i begynnelsen, redd det skulle være noe galt. Men har skjønt at det er vist helt normalt :) glad jeg er i bedre form denne gangen, blir kjempe spennende og se hvordan resten blir :D

Ikke sant, det er jammen ikke mye som er unormalt når man er gravid :p Godt å være i bedre form :D
 
I første svangerskapet var jeg i storform hele veien. Knapt noe å klage på. Det var en gutt. Nå er jeg 31 uker og var kvalm og spysjuk i de 15 første ukene og nå er jeg fult sykmeldt grunnet bekkenløsning. Venter en gutt til:)
 
Ja, det er helt topp :D Håper det går seg litt til for deg etter hvert! UL blir superspennende! Skal på tidlig UL vi, må se hvor mange det blir! Finne ut om vi må kjøpe 7-seter eller bare en større bil, så vi får plass til 3 barneseter i baksetet :p
Ja det kan bli en utfordring :p når skal dere på tidlig ultralyd? :)
 
I første svangerskapet var jeg i storform hele veien. Knapt noe å klage på. Det var en gutt. Nå er jeg 31 uker og var kvalm og spysjuk i de 15 første ukene og nå er jeg fult sykmeldt grunnet bekkenløsning. Venter en gutt til:)

Oi, da nærmer det seg!! :D Lykke til!!
 
Har to gutter fra før, da var jeg bare småuggen fra ganske tidlig, gikk over i uke 12. Med jenta var jeg i storform til uke åtte, så ble jeg skikkelig spysyk og kvalm resten...
 
Toegget eller eneggede? Er vell kun en av delene som var arvelig :p

Ja, si det.. Det er jeg jammen ikke sikker på! De hadde ikke noe kontakt, så jeg har aldri møtt ham. Sikkert det som ikke er arvelig, i og med at ingen har fått tvillinger enda :p
 
Ja, si det.. Det er jeg jammen ikke sikker på! De hadde ikke noe kontakt, så jeg har aldri møtt ham. Sikkert det som ikke er arvelig, i og med at ingen har fått tvillinger enda :p
Du får håpe på det :p men Toegget tvillinger kan alle igrunn få i livet. Enkelte perioder slippes to egg. Spesielt mot slutten av fertil alder. Men da er eggene dårligere kvalitet så mange får bare en :p men det er bedre med Toegget enn eneggede pga komplikasjoner. Sikkert kjempe kjekt med tvillinger :) men sikkert mye mer arbeid
 
To relativt like svangerskap (kvalm og spydde hele svangerskapet, bekkenløsning tidlig, osv :rolleyes:) og har ei jente og en gutt.. Så kjønn hadde lite å si for min del.
 
Back
Topp