Fornøyd med valg av yrke/utdanning?

Afro_Head

Betatt av forumet
Sommerfuglene 2017
Ja, er du det eller 'angrer' du? Kunne du tenke deg å skifte beite eller tenker du at løpet er kjørt? :)
 
Var ikke fornøyd med første yrkesvalg så gikk tilbake til skolebenken kort tid etter endt utdanning. Er ganske fornøyd nå da [emoji5]
 
Var veldig fornøyd med mitt yrkesvalg. Men desverre så ville ikke helsen min mer, så jeg kan ikke jobbe lengre.
 
Jeg angrer... Trives dårlig med turnus, og utdannelsen min har ikke all verdens muligheter utenom det...

Skulle gjerne tatt sykepleie og videreutdanning innen helsesøster eller jordmor, men får se når jeg er ferdig med unger :)
 
Jeg valgte riktig, det var drømmen min hele veien gjennom ungdomsskole og vgs.
 
Ganske, men har lyst til å videreutdanne meg når ungene er litt større, slik at jeg har flere ben å stå på. Vurderer å ta med meg mann og barn utenlands etpar år, men det fordrer jo at vi har økonomi til det.
 
Nei. Og vurderer å utdanne meg på nytt.
 
Ikke mitt opprinnelige yrke[emoji23] men havnet ved en tilfeldighet på en skole som assistent og ble der, har foret på med utdanning litt etter litt og nå trives jeg veldig godt[emoji5]
 
Har ingen betydelig utdanning i noen retning, og akkurat nå ingen yrke heller (sykemeldt, straks permisjon. Arbeidsledig.)

Så. Ikke særlig fornøyd nei. Dessverre enda ikke funnet et spesifikt yrke jeg drømmer om. Håper på å få trådd en fot innenfor et sted etter perm, som inspirerer til kursing og evt utdanning.
 
Sånn situasjonen er nå så må jeg bytte beite innenfor det jeg allerede jobber med, men får fortsette med samme arbeidsutstyr heldigvis! Må bare bytte sånn at jeg kommer hjem hver dag istedenfor å komme hjem fredag og dra søndag [emoji28]
 
Sånn situasjonen er nå så må jeg bytte beite innenfor det jeg allerede jobber med, men får fortsette med samme arbeidsutstyr heldigvis! Må bare bytte sånn at jeg kommer hjem hver dag istedenfor å komme hjem fredag og dra søndag [emoji28]
Hva jobber du med?

Vurderer å ta meg land jobb men lønningen er så dårlig i yrket mitt på land....
 
Føler jeg har valgt rett ja, men har definitivt et utfordrende yrke, og selv etter 3 år i jobb føler jeg meg enda veldig fersk og at jeg har myyye å lære.
 
Veldig fornøyd med yrket, men litt lei fordi jeg endte opp en time unna arbeidsplassen:p kunne kanskje tenkt meg å bytte men det er ikke så aktuelt siden jeg er så fornøyd akkurat nå:) Og jeg skjønner nå at det er mye mer slitsomt å studere igjen når du er etablert, med lån og barn!
 
Tok fagbrev etter videregående og jobbet innenfor dette i noen år før jeg startet på en helt annen utdanning, som jeg har jobbet med siden jeg var ferdig.
Noe fra fagbrevet har jeg kunne bruke i mitt nåværende yrke - liker meg godt i nåværende yrke.
 
Back
Topp