Fornøyd med valg av yrke/utdanning?

Jeg er hjelpepleier og jobbet med eldre hele veien. Nå skal jeg ta barsel og barnepleier og gleder meg veldig til å begynne å jobbe med nyfødte og barn. [emoji4]
 
Føler jeg har valgt rett ja, men har definitivt et utfordrende yrke, og selv etter 3 år i jobb føler jeg meg enda veldig fersk og at jeg har myyye å lære.

Mannen har vært lærer i 16 år, han også føler seg fersk[emoji23] enda[emoji15]så den følelsen tror jeg varer en stund[emoji51] vi har jo et yrke som er i stadig forandring da, så kanskje ikke så rart, da slipper vi ihvertfall å gå lei[emoji16]
 
Mannen har vært lærer i 16 år, han også føler seg fersk[emoji23] enda[emoji15]så den følelsen tror jeg varer en stund[emoji51] vi har jo et yrke som er i stadig forandring da, så kanskje ikke så rart, da slipper vi ihvertfall å gå lei[emoji16]

Definitivt litt å henge med på, ja. Er jo endringer bare siden jeg studerte liksom.
 
Er fornøyd, men tror jeg kunne trivdes med annet også [emoji4] Håper å ta mer utdanning etterhvert, enten en master eller noe nytt som passer med det jeg har [emoji106]
 
Angrer på at jeg ikke valgte rørlegger eller snekker eller lignende! De har så gode arbeidstider og godt betalt! Jeg har valgt ett yrke (barne og ungdomsarbeider) der det er vanskelig å få seg jobb, vanskelig å tjene ekstra og det er forskjellige Vakter som kan gjøre levering/henting i barnehage vanskelig
 
Back
Topp