For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Ja, shit må går det unna altså :bag: føler faktisk jeg har dårlig tid siden vi har vel alt vi trenger, men har bare ikke funnet det frem enda ig gjort det klart :hilarious: men jeg har bedre tid enn @Eik93, hun er vel en del nærmere termin enn meg :D
Men du er ikke langt bak du heller da!! Hvor langt på vei er du nå?❤️
Synes det er så fint å se at vi alle(???) Er gravide her igjen! ❤️
Hurra for snart termin!!! Det har gått helt vilt fort! ❤️❤️ Skjønner at du ikke føler deg helt klar enda. Og @Eki93 nærmer seg med stormskritt ja!! ❤️ Tenk at jeg egentlig skulle hatt termin sammen med henne nå jeg og

Ja , man føler man har dårlig tid når det er 1,5 mnd til termin ja :).
Ja hun har vel termin i midten av mai så hennes baby kan jo komme allerede neste uke tror jeg ❤️.
Jeg er et godt stykke bak dere , jeg er 22 uker på mandag :). Så har kommet over halvveis ❤️.
Jeg vet det er 1 som ikke er gravid enda (kanskje 2) , så krysser fingra for at hun blir gravid igjen snart også ❤️
Hurra for 22 uker og over halvveis!! ❤️ Det er jo helt fantastisk!! :love017 godt å høre at alt fortsatt går bra.

Ja er et par fortsatt så håper det snart klaffer for dem ❤️:angelic:
 
Jeg har jo glemt litt vekk å oppdatere her inne, så for de som ikke vet det så går det fortsatt bra her også, endelig :love017 13+4 i dag og toul i uke 12 gikk veldig fint! Gyn gjettet kanskje en liten gutt men vi får se da, magefølelsen sier jente ☺️❤️
1000046676.jpg
 
Ja , man føler man har dårlig tid når det er 1,5 mnd til termin ja :).
Ja hun har vel termin i midten av mai så hennes baby kan jo komme allerede neste uke tror jeg ❤️.
Jeg er et godt stykke bak dere , jeg er 22 uker på mandag :). Så har kommet over halvveis ❤️.
Jeg vet det er 1 som ikke er gravid enda (kanskje 2) , så krysser fingra for at hun blir gravid igjen snart også ❤️

Ja, selvom en ikke har så dårlig tid som en føler :hilarious: ordner seg nok i løpet av noen uker!
Godt stykke bak? Du er akkurat 12 uker bak meg du da, Synes ikke det er så langt bak! :D
Blir godt å komme forbi de neste ukene for din del også ❤️ hvordan går det med deg?
Æsj, hadde trua på at alle her inne var gravid jeg nå, men håper de er rett bak ❤️
 
Hurra for snart termin!!! Det har gått helt vilt fort! ❤️❤️ Skjønner at du ikke føler deg helt klar enda. Og @Eki93 nærmer seg med stormskritt ja!! ❤️ Tenk at jeg egentlig skulle hatt termin sammen med henne nå jeg og

Ja, trist med terminer som en går forbi og skulle ønske spiren fortsatt var med! Men så glad lille jordbæret har klamret seg fast nå! Og så glad u har kommet så langt allerede❤️
Synes det går så fort ned dere andres gravditeter jeg, tolka vi ikke akkurat graviditetstester??:hilarious:
 
Åh skulle ønske jeg kunne være med dere på gleden… men har ikke fått en eneste positiv test etter aborten i juni…
Men håper jeg kan dele gleden med dere snart ❤️ lykke til videre! Blir spennede å følge med❤️

Uff, så vondt.. håper det er din tur veldig snart til å komme med positiv oppdatering her inne❤️❤️
 
Ja, selvom en ikke har så dårlig tid som en føler :hilarious: ordner seg nok i løpet av noen uker!
Godt stykke bak? Du er akkurat 12 uker bak meg du da, Synes ikke det er så langt bak! :D
Blir godt å komme forbi de neste ukene for din del også ❤️ hvordan går det med deg?
Æsj, hadde trua på at alle her inne var gravid jeg nå, men håper de er rett bak ❤️
Det ordner seg nok fort i løpet av noen uker ja :).
Akkurat 12 uker bak deg ja ❤️ , jeg gleder meg også til jeg nærmer meg uke 34 fordi da er det ikke så lenge igjen (jeg håper lillesøster kommer i uke 38)
Her går det bra .
Formen er litt opp og ned , men det er jo vanlig som gravid :).
Med deg da? ❤️
Blir spennende å følge med på de siste som ikke er gravide enda ❤️
 
Ja, trist med terminer som en går forbi og skulle ønske spiren fortsatt var med! Men så glad lille jordbæret har klamret seg fast nå! Og så glad u har kommet så langt allerede❤️
Synes det går så fort ned dere andres gravditeter jeg, tolka vi ikke akkurat graviditetstester??:hilarious:
Sant... ❤️ Ja jeg også, endelig klamret det seg fast, og lille fresita er godt i gang hihi ❤️ ☺️ hahaha jeg har akkurat samme følelsen med dere, mens min egen synes jeg går så tregt :hilarious:
 
Åh skulle ønske jeg kunne være med dere på gleden… men har ikke fått en eneste positiv test etter aborten i juni…
Men håper jeg kan dele gleden med dere snart ❤️ lykke til videre! Blir spennede å følge med❤️
Skulle ønske du var det jeg og ❤️ føler så med deg, det er så vondt!!! og spesielt når man ser "alle andre" bli gravide igjen... Du er tøff som står i det og utrolig storsinnet som klarer å følge med oss her på tross av din egen smerte ❤️ lykke til videre og håper med alt jeg har at du snart er den som kan annonsere en liten spire her inne :love7:love2:Heartred
 
Åh skulle ønske jeg kunne være med dere på gleden… men har ikke fått en eneste positiv test etter aborten i juni…
Men håper jeg kan dele gleden med dere snart ❤️ lykke til videre! Blir spennede å følge med❤️
Føler med deg, har heller ikke fått positiv test siden i fjor sommer. Trodde jeg så noe på forrige pp, men det var nok bare en skygge. Håper vi snart kommer etter :Heartred
 
Det ordner seg nok fort i løpet av noen uker ja :).
Akkurat 12 uker bak deg ja ❤️ , jeg gleder meg også til jeg nærmer meg uke 34 fordi da er det ikke så lenge igjen (jeg håper lillesøster kommer i uke 38)
Her går det bra .
Formen er litt opp og ned , men det er jo vanlig som gravid :).
Med deg da? ❤️
Blir spennende å følge med på de siste som ikke er gravide enda ❤️

De neste 12 ukene går nok fort, og veldig spennende om lillesøster kommer 2 uker føre også da, da har du jo plutselig bare 16 uker igjen! Shit, det kommer jo til å gå så fort i den tiden vi går i møte nå :bag:
Ja, synes 2 trimester også er litt lunefull sånn, føler seg noe oppegående også smeller det i neste sekund :wacky:
Det går greit, er tungt, og spesielt slitsomt med gips og krykker, men det går fremover ❤️
Blir veldig spennende! Krysser fingrene for at de kommer etter straks ❤️
 
Seee da!! ❤️ lille knøttet!
Begynner å komme seg nå :love017 :Heartred

@Alma<3 @Luna94 @Venterpåsistemann
Ja når nærmer det seg veldig her! :love7 nå er jeg 36+1, har jo vekstkontroller pga forrige var så liten, men lillebror ligger på +10% så tenker han kan finne på å komme når som helst! ❤️
Såå kjekt å lese oppdateringene deres nå! ❤️

håper alt går bra med deg i innspurten nå og at du får en god fødsel ❤️ så spennende at han kan finne på å komme når som helst nå :excited001:love017
 
Så hyggelig å se at så mange er blitt gravide igjen:Heartred Har ikke vært noe aktiv på forum selv, men har fulgt med i dagbøkene til flere av dere! Selv skulle vi starte opp med IVF i februar, men så ble vi gravide et par dager før og så en frisk og fin baby på 12-ukers kontrollen denne uken:D
 
Så hyggelig å se at så mange er blitt gravide igjen:Heartred Har ikke vært noe aktiv på forum selv, men har fulgt med i dagbøkene til flere av dere! Selv skulle vi starte opp med IVF i februar, men så ble vi gravide et par dager før og så en frisk og fin baby på 12-ukers kontrollen denne uken:D

Så fantastisk ❤️❤️ gratulerer så mye!!
 
Back
Topp