For oss som hadde termin i januar/februar 2024

Hjertelig takk fininger!! ❤️❤️ Kjenner jeg er skikkelig nervøs nå, håper det endelig kan gå bra :nailbiting::love2:love017

Dagene og ikke minst timene føre tul er grusomme.... men veldig godt med engang en ser den lille klumpen❤️ når er timen i morgen?
 
Dagene og ikke minst timene føre tul er grusomme.... men veldig godt med engang en ser den lille klumpen❤️ når er timen i morgen?
Ja det har vært en lang uke dette! Kommer til å bli en svær lettelse å se hvis alt er i orden. ❤️ Synes også det er litt rart at jeg har økende symptomer osv dersom det ikke er bra, men vi får se ❤️ fikk beskjed om å komme på sykehuset kl.09 også tar de meg inn så fort som mulig (hender det er andre kvinner i fødsel som plutselig må undersøkes før meg osv)
 
Ja det har vært en lang uke dette! Kommer til å bli en svær lettelse å se hvis alt er i orden. ❤️ Synes også det er litt rart at jeg har økende symptomer osv dersom det ikke er bra, men vi får se ❤️ fikk beskjed om å komme på sykehuset kl.09 også tar de meg inn så fort som mulig (hender det er andre kvinner i fødsel som plutselig må undersøkes før meg osv)

Symptomer er et veldig godt tegn altså! Håper du slipper å vente mye i morgen og vi er en stor heiagjeng som venter i spenning ❤️
 
ble visst en spontan UL i dag også på meg, dro på legevakta pga mistanke om UVI og hun tok en UL på meg. Målt til 8+2 og alt perfekt som det skal være! Ganske dårlig apparat der så skal fortsatt til min gyn på fredag for å få sett bedre ☺️ :love017 fikk ingen bilder i dag
 
ble visst en spontan UL i dag også på meg, dro på legevakta pga mistanke om UVI og hun tok en UL på meg. Målt til 8+2 og alt perfekt som det skal være! Ganske dårlig apparat der så skal fortsatt til min gyn på fredag for å få sett bedre ☺️ :love017 fikk ingen bilder i dag

Så fantastisk! ❤️❤️❤️ så glad for at det endelig er din tur!! 2024 blir et skikkelig fint år :love017
 
tenkte vi kunne ha en egen tråd siden vi er så mange .

så kan vi oppdatere her hvordan det går etter MA/SA med kroppen , følelsene , EL , ny graviditet osv :).
Så egentlig en egen skravletråd for oss blir det vel da :).

Jeg synes det er spennende å se når dere blir gravide igjen siden jeg har «fulgt» dere noen måneder :).
Fantastisk god ide! Hvordan går det med alle sammen? :D
 
Endelig ser det ut som det kan gå bra her også ❤️☺️ hvordan går det med deg? ❤️
Det gleder meg!! ❤️ blir du følgt godt opp? :)
jeg har komt til Uke 31 nå, blir følgt tett opp av sykehuset med vekstkontroller nå, siden forrige var så liten ved fødsel, så kjenner meg trygg. Har akkurat trappa ned på jobb pga bekkenvondter, så nå er det bare å holde ut de siste 9-10 ukene :)
 
Det gleder meg!! ❤️ blir du følgt godt opp? :)
jeg har komt til Uke 31 nå, blir følgt tett opp av sykehuset med vekstkontroller nå, siden forrige var så liten ved fødsel, så kjenner meg trygg. Har akkurat trappa ned på jobb pga bekkenvondter, så nå er det bare å holde ut de siste 9-10 ukene :)
Ja blir fulgt veldig godt opp! Hatt 4 ultralyder til nå og kan ringe gyn (som også er fødselslegen min) når som helst dersom jeg trenger det. ☺️ Går på heparin, aspirin og progesteron som støttemedisiner denne gangen, ser ut som det var det som skulle til. ❤️ Wow! 31 allerede! Tiden flyr :joyful: :love017 så godt du blir fulgt godt opp og at du føler deg trygg ❤️ godt du får ta hensyn til bekkenet og trappe litt ned på jobb, er så hemmende de bekkenvondtene. Tenk, bare 9-10 uker igjen :woot::Heartpink
 
Ja blir fulgt veldig godt opp! Hatt 4 ultralyder til nå og kan ringe gyn (som også er fødselslegen min) når som helst dersom jeg trenger det. ☺️ Går på heparin, aspirin og progesteron som støttemedisiner denne gangen, ser ut som det var det som skulle til. ❤️ Wow! 31 allerede! Tiden flyr :joyful: :love017 så godt du blir fulgt godt opp og at du føler deg trygg ❤️ godt du får ta hensyn til bekkenet og trappe litt ned på jobb, er så hemmende de bekkenvondtene. Tenk, bare 9-10 uker igjen :woot::Heartpink
Så godt å høre! krysser fingrene for at alt går fint fremover for deg! ❤️
 
Mistet juni 23, termin 5 januar 2024.
Sitter nå med ny spire i magen, 13+4.
Alt vel enn så lenge. Vært på intet mindre enn 5 UL (4 hos fastlege/1 toul) :Heartbigred

Så godt med mange ul, det er så betryggende å se lille vokse ❤️ gratulerer såå mye!!
 
Nå går det fort til babyene deres kan komme ,@Eki93 og @Luna94 ❤️ .
Synes egentlig ikke det er så lenge siden dere fikk positiv test ❤️

Ja, shit må går det unna altså :bag: føler faktisk jeg har dårlig tid siden vi har vel alt vi trenger, men har bare ikke funnet det frem enda ig gjort det klart :hilarious: men jeg har bedre tid enn @Eik93, hun er vel en del nærmere termin enn meg :D
Men du er ikke langt bak du heller da!! Hvor langt på vei er du nå?❤️
Synes det er så fint å se at vi alle(???) Er gravide her igjen! ❤️
 
Ja, shit må går det unna altså :bag: føler faktisk jeg har dårlig tid siden vi har vel alt vi trenger, men har bare ikke funnet det frem enda ig gjort det klart :hilarious: men jeg har bedre tid enn @Eik93, hun er vel en del nærmere termin enn meg :D
Men du er ikke langt bak du heller da!! Hvor langt på vei er du nå?❤️
Synes det er så fint å se at vi alle(???) Er gravide her igjen! ❤️
Ja , man føler man har dårlig tid når det er 1,5 mnd til termin ja :).
Ja hun har vel termin i midten av mai så hennes baby kan jo komme allerede neste uke tror jeg ❤️.
Jeg er et godt stykke bak dere , jeg er 22 uker på mandag :). Så har kommet over halvveis ❤️.
Jeg vet det er 1 som ikke er gravid enda (kanskje 2) , så krysser fingra for at hun blir gravid igjen snart også ❤️
 
Back
Topp