Flere som enda er i seteleie?

I uke 35 var jeg på kontroll hos fastlegen min..han prøvde å sjekke magen og stillingen til babyen min...det var sååå ubehagelig...så vondt..og til slutt var han usikker på om det er seteleie...han trodde at babyen snudde seg med hodet ned...i morgen skal jeg igjen til kontroll for å sjekke leie...gruer meg til pga vondt som var sist gang...hvis han er usikker så hvorfornskriver han på helsekortet mitt at det er hodeleie? :)
Oi, ja det kan man lure på... o_O
Men kanskje han ikke er like "handfallen" imorgen? :eek: en må jo gjerne håpe.... Men det var litt ubehagelig når jordmor kjente på hodet sist gang og.
Hun sa "nå må jeg være litt ekkel med deg" og klemte med hendene hardt nederst på magen.
Ønsker deg lykke til i hvert fall!
 
Oi, ja det kan man lure på... o_O
Men kanskje han ikke er like "handfallen" imorgen? :eek: en må jo gjerne håpe.... Men det var litt ubehagelig når jordmor kjente på hodet sist gang og.
Hun sa "nå må jeg være litt ekkel med deg" og klemte med hendene hardt nederst på magen.
Ønsker deg lykke til i hvert fall!

Takk!det gikk litt bedre denne gangen..og legen var mer sikker på at det er hodeleie enn sist gang..hmm..jeg vil bare stole på ham:) skal til jm i uke38..håper virkelig at hun ligger med hodet ned og ikke kommer til å snu seg :)
 
Back
Topp