Flere som bruker lang tid på å bli gravid etter MA?

Solagreen

Elsker forumet
Julibarna2014
Himmelbarn
Marsboerne 20 18
Denne tråden har jeg lurt lenge på å lage. Flere enn meg som bruker lang tid på å bli gravid igjen?
Her har det gått over 7 mnd siden jeg mistet, MA i uke 9. :(

Spiren satt i PP1 og alt var perfekt, ble gravid samtidig som en venninne og det hadde vi snakket om lenge at vi ville prøve å få til. Vi skilte 5 uker!.
Nå har hun fått baby, og jeg sitter med en stor sorg og ingen ny spire på vei. I dag er det kun 2 uker igjen til jeg skulle hatt termin, og jeg kjenner det er beinhardt! Hadde ikke trodd det skulle ta så lang tid å bli gravid igjen :( Det hjelper ikke akkurat på sorgen å bruke lang tid på å få ny spire. :(
 
Husker deg godt fra maigruppa, vi hadde termin samtidig og mistet omtrent samtidig også. Ville bare sende deg en stor klem. [emoji173] Håper så at det klaffer for dere igjen snart, jeg unner deg det så inderlig.
 
Heisann du [emoji4] Jeg var også i maigruppen. Ble gravid i 1 pp, som dessverre endte i en MA i uke 9. Ble endelig gravid igjen etter 5 mnd, men dessverre endte denne graviditeten i en SA i uke 8. Føler virkelig med deg [emoji20] er redd for at det skal ta meg nye 5 mnd å få det til å klaffe igjen...
 
Jeg var i maigruppa jeg også. Så kjedelig at det ikke har blitt ny spire enda, Solagreen, og at du mistet igjen hoelise :(
Håper vi alle snart har nye spirer på plass, som holder seg der lenge :) [emoji173]️
Hadde vært lettere å gå mai i møte, om det var et nytt lite håp der inne kjenner jeg!
 
Hei! Jeg hadde ma i uke 9 i august, og ble gravid i pp1 i oktober igjen. Dette endte i ny ma i uke 9 i november. Er snart 6 mnd siden siste ma og begynner å bli ganske utålmodig selv.
 
Sender dere alle fine damer gode klemmer, håper virkelig spiren sitter igjen på nåværende/nærmeste PP! :Heartred
 
Tusen takk for fine tilbakemeldinger, og at dere deler. Håper vi alle får en frisk baby etterhvert [emoji846]
 
Leit å høre.
Hadde MA med Cytotec i november. Hatt to kjemiske etterpå...

Lykke til. Håper vi alle kan lykkes snart.
 
Håper alle dere fine damer lykkes med en ny spire ASAP som sitter hele veien til termin! Klem :Heartred
 
Jeg var også innom maigruppen og hadde en ma i uke 10 i oktober. Ikke noe positiv test ennå dessverre, har bestilt meg time privat for utredning nå siden vi begynner å bli såpass gamle og har brukt lang tid på å bøi gravide tidligere.

Krysser fingrene for at dere alle har ny spire snart [emoji173]
 
Jeg var også innom maigruppen og hadde en ma i uke 10 i oktober. Ikke noe positiv test ennå dessverre, har bestilt meg time privat for utredning nå siden vi begynner å bli såpass gamle og har brukt lang tid på å bøi gravide tidligere.

Krysser fingrene for at dere alle har ny spire snart [emoji173]

Jeg husker deg også godt fra mai, har kikket etter deg her innimellom. Leit å høre at det tar sånn tid! [emoji17]
 
Jeg hadde MA i januar. Da var jeg i uke 13, men fosteret hadde vært dødt siden 8+4. Om 5 uker er terminen, og det føles utrolig sårt. Ikke har jeg blitt gravid igjen, heller. Samboeren min tar det med ro mens jeg føler at det haster pga alderen min.
 
Jeg husker deg også godt fra mai, har kikket etter deg her innimellom. Leit å høre at det tar sånn tid! [emoji17]
Tror vi var på noen ikm-grupper før jul sammen også. Så fikk du spire på nytt [emoji7]

Var veldig forberedt på at det kom til å ta tid. Vi har brukt lang tid alle gangene, og at man stadig blir eldre hjelper vel ikke akkurat på. Så kjenner jeg er veldig spent på neste uke når vi skal på fertilitetssjekk. Jeg tror jo jeg har pco eller pcos etter det gyn sa i forbindelse med ma i oktober.
 
Tror vi var på noen ikm-grupper før jul sammen også. Så fikk du spire på nytt [emoji7]

Var veldig forberedt på at det kom til å ta tid. Vi har brukt lang tid alle gangene, og at man stadig blir eldre hjelper vel ikke akkurat på. Så kjenner jeg er veldig spent på neste uke når vi skal på fertilitetssjekk. Jeg tror jo jeg har pco eller pcos etter det gyn sa i forbindelse med ma i oktober.

Lykke til på fertilitetssjekken. Sender en klem. :)
 
Tror vi var på noen ikm-grupper før jul sammen også. Så fikk du spire på nytt [emoji7]

Var veldig forberedt på at det kom til å ta tid. Vi har brukt lang tid alle gangene, og at man stadig blir eldre hjelper vel ikke akkurat på. Så kjenner jeg er veldig spent på neste uke når vi skal på fertilitetssjekk. Jeg tror jo jeg har pco eller pcos etter det gyn sa i forbindelse med ma i oktober.

Ja, det kan nok stemme!

Masse lykke til, håper dere får noen svar, og eventuelt den hjelpen som trengs! [emoji173]
 
Leit å høre.
Hadde MA med Cytotec i november. Hatt to kjemiske etterpå...

Lykke til. Håper vi alle kan lykkes snart.
Jeg har nå kommet opp i 4 kjemiske etter MA'en, men ingenting som faktisk sitter.. Bare en uke unna terminen jeg hadde ved MA'en nå..
 
8 months and counting...
 
Hadde en MA i mars med utskrapning. Blei gravid igjenn i mai, sa nå i juli:arghh: så har prøvd siden januar, blitt gravid men mister.
Prøver på ny Igjenn nå, og er redd men spent
 
Back
Topp