Flere som bruker lang tid på å bli gravid etter MA?

Snart syv måneder siden jeg mistet, og fortsatt ingen ny spire. Passerte termindatoen nå i helga. Det føltes ikke godt:(
 
Måtte avslutte pga MA/BO i november. Vært gravid 5 ganger etterpå, men bare mister.
 
7 år, sånn omtrent. Inkludert negative IVF-forsøk. Men mistet igjen nå. Visst ikke meningen dette her. Men hos meg er eggkvaliteten dårlig, samt at jeg har fjernet en eggleder pga 2 tidligere EXU.
 
Jeg hadde en MA i juli 2016. Var da 12 uker...

Jeg gikk med rester i nesten 3mnd. Etter 3mnd fikk jeg tilbake første tr... så tok det ytterligere 3mnd før kroppen var tilbakestilt...

Tåler hormoner dårlig og fikk 7 doser cytotec på sykehuset. Tror kanskje det tullet veldig med kroppen min.
Etter 6mnd var altså kroppen normalisert, jeg hadde fått tilbake tr og progesteronnivåene mine var normale igjen.

Vips så ble jeg gravid igjen. Ble gravid på 1pp med første barnet, 1pp når det endte i MA. Og så 1pp etter at kroppen var normal igjen. i utgangspunktet blir jeg lett gravid... Så forsto ikke helt hvorfor ingenting skjedde rett etter MAen.

Kroppen min virket jo normal, men jeg hadde altså fått lavere progesteron. Og jeg tempet, så tempen min var også annerledes. Hadde jeg ikke "visst" at noe var galt, hadde jeg ikke trodd det...

Kanskje du kan sjekke progesteronet ditt?
 
Snart 10 mnd siden ma nå og ingenting skjer...
 
Jeg hadd en MA i uke 9 & ble gravid igjen ca 5 mnd etter.

En lege fortalte meg en gang at det kan være normalt for noen å miste 1 gang for så ha et fullbårent svangerskap 2 gang - for så å miste igjen 3 gang osv. Han sa óg at de ikke tar videre undersøkelser av kvinnen før hun har mister 3-5 ganger etterhverandre.
 
Back
Topp