Fleire "gæmlis"prøvarar?

Snakka med en fertilitetsklinikk her forleden, og de mente at jeg (36) ikke var gammel, og siden jeg nettopp hadde fått barn (2018) så ville det sikkert ikke være noen store problemer. Så nå prøver jeg på mine gamle Miss Sixty bukser og tar fram Buffaloskoene, denne dama er fortsatt ung!
 
Snakka med en fertilitetsklinikk her forleden, og de mente at jeg (36) ikke var gammel, og siden jeg nettopp hadde fått barn (2018) så ville det sikkert ikke være noen store problemer. Så nå prøver jeg på mine gamle Miss Sixty bukser og tar fram Buffaloskoene, denne dama er fortsatt ung!
You go girl!! :smiley-bounce015
 
Har særlig den siste uken vært ganske dårlig. Slapp, økt søvnbehov, kortpustet, hodepine, svimmel og generelt smerter i kroppen. Har mistet nesten hver syklus i kjemisk og har blødd mye og lenge hver gang. Tok en Hb på jobb i går som viste 9.2. Det er lavt og kanskje ikke så rart jeg føler meg dårlig. Noen her som vet om lav Hb kan forårsake abort? Har nok gått med lav Hb og mest sannsynlig lavt jernlager en stund..
Hei!

Jeg hadde HB på 11.8, prøven ble tatt mens jeg enda var gravid. Fikk konstatert MA tre uker senere. Vet ikke om det kan ha forårsaket MA. Legen mente at det ikke var noe sammenheng..
 
Snakka med en fertilitetsklinikk her forleden, og de mente at jeg (36) ikke var gammel, og siden jeg nettopp hadde fått barn (2018) så ville det sikkert ikke være noen store problemer. Så nå prøver jeg på mine gamle Miss Sixty bukser og tar fram Buffaloskoene, denne dama er fortsatt ung!
Jeg er også 36, og fikk barn i 2018, så den løfta dagen min! :joyful:
 
Gratulerer med spirer dere gamliser, måtte de sitte hele veien til mål ❤️ jeg fyller straks 37, og har en som er født i 2017. Nå har jeg akkurat opplevd en MA (nesten i uke 11), og håper snart å kunne prøve Igjen! ❤️ Føler litt at tiden renner fra meg, men da er det så godt å lese at det klaffer for flere som forsøker sent ❤️
 
Vi er igang med prøvingen på nr 2. Blir 36 I oktober, og førstemann blir 1 i oktober. Blir spennende :) første satt på pp1, men forventer at det tar tid denne gang, selv om håpet er at det klaffer raskt.
 
Vi er igang med prøvingen på nr 2. Blir 36 I oktober, og førstemann blir 1 i oktober. Blir spennende :) første satt på pp1, men forventer at det tar tid denne gang, selv om håpet er at det klaffer raskt.
Med meg klaffet det på PP1 når jeg var 38 år :) og pp5 når jeg var 40 år. Altså ikke veldig tregt system enda ;)
 
Back
Topp