Fleire "gæmlis"prøvarar?

Vart det dårlig svar eller positive svar hos gyn ?
Alt så ikke helt topp topp ut, fremdeles noe tynn slimhinne og eggstokkene så ikke helt bra ut. Uten at hun sa hva hun mente med det, hun mente den AMHen mon som var bra i mine øyne var forhøyet. Vet heller ikke hva hun mente med det. To dager til avklaring....
 
Alt så ikke helt topp topp ut, fremdeles noe tynn slimhinne og eggstokkene så ikke helt bra ut. Uten at hun sa hva hun mente med det, hun mente den AMHen mon som var bra i mine øyne var forhøyet. Vet heller ikke hva hun mente med det. To dager til avklaring....[/QUOTE. Krysser og håper svaret ikkje er så gale.
 
Fremdeles 38 år

Då starter vi opp igjen prøving i juli, fjernet polypper i går så nå venter vi bare på at mens kommer neste helg og pp1 etter operasjon.

Nullstiller telling etter lang tids prøving. Ett år siden SA og ikke tegn til graviditet.

Tror jeg skal bestille Ovusens nå, litt dyrt men det er jo også alle el.testet og grav.tester som ikke fører til noe.
 
Er man gæmlis når man er 32..:? :rolleyes::confused::hilarious:

Ja,vi er litt gæmliser vel? :hilarious:

Jeg er selv 32,fyller 33 i desember:eek: Føler meg gammel i forhold til andre som prøver:p
 
Ja,vi er litt gæmliser vel? :hilarious:

Jeg er selv 32,fyller 33 i desember:eek: Føler meg gammel i forhold til andre som prøver:p
Ja jeg også... er vel kanskje egentlig ikke gammel PR definisjon men i forhold til mange her inne så er jo de mye yngre enn oss :)
 
Ja jeg også... er vel kanskje egentlig ikke gammel PR definisjon men i forhold til mange her inne så er jo de mye yngre enn oss :)

Sant nok,ikke egentlig gammel,men gammel allikevel :joyful:
Jeg vil tro at mange ser på oss som ungdommer også,men jeg kan ikke akkurat kjenne meg igjen i den,joda vi er jo ikke (skal vi følge gjennomsnitt levealderen i Norge) halvveis i livet en gang,men etter fylte 30 føler jeg meg haug gammel :hilarious:

Får satse på at det klaffer for flest mulig av oss,gæmlis eller ikke :happy:
 
Jeg syns ikke man kan kalle seg gammel i prøver sammenheng når man er tidlig i tredve årene? [emoji5] Dere må jo gjerne henge her i denne tråden, men etter 38 år begynner man å dra på årene. Men det er bare min mening om den saken. Jeg har fått begge mine barn etter fylte 36 år. Først nå etter fylte 40 år jeg sliter med å lage frisk baby.
 
Tror jeg er den gæmlis gæmlis på denne tråden. Prøver og håper på den 1 % sjanse jeg har at det blir noe av det. :)

Du begynner vel å dra på åra, men det er kun et tall. Viktigere Hvordan man føler seg. Du har fortsatt 1 % sjans! La et mirakel skje[emoji173]️
 
Jeg syns ikke man kan kalle seg gammel i prøver sammenheng når man er tidlig i tredve årene? [emoji5] Dere må jo gjerne henge her i denne tråden, men etter 38 år begynner man å dra på årene. Men det er bare min mening om den saken. Jeg har fått begge mine barn etter fylte 36 år. Først nå etter fylte 40 år jeg sliter med å lage frisk baby.

Nei, ikke egentlig,enig der :happy:
Jeg tenker jeg bare følger med og heier på dere , håper det ordner seg for deg :Heartred
 
Har blitt et tall høyere siden sist. 37 [emoji37][emoji37]
 
Hei damer!
Tenker dette er tråden for meg, selv om vi ikke er prøvere. Vi er plutselig gravide:happy: Litt om meg og oss; jeg har blitt 41 år, har en flott mann på alle vis og to herlige jenter på 4 og 2 år. Siden vi slet lenge og måtte ty til ivf for å få første, anså vi nr 2 som et lykketreff (hjemmelaget) og har ikke brukt noe prevensjon. Det har resultert i tre positive tester det siste året, men antar at naturen har begynt å gi beskjed om at ikke alt er gullegg siden vi har mistet to ganger:confused: Nå håper vi at denne spiren blir værende og gir oss en frisk baby i februar 19:Heartred

Håper mange "gæmliser" følger på og at gulleggene sitter for oss alle til termin!
 
Hei damer!
Tenker dette er tråden for meg, selv om vi ikke er prøvere. Vi er plutselig gravide:happy: Litt om meg og oss; jeg har blitt 41 år, har en flott mann på alle vis og to herlige jenter på 4 og 2 år. Siden vi slet lenge og måtte ty til ivf for å få første, anså vi nr 2 som et lykketreff (hjemmelaget) og har ikke brukt noe prevensjon. Det har resultert i tre positive tester det siste året, men antar at naturen har begynt å gi beskjed om at ikke alt er gullegg siden vi har mistet to ganger:confused: Nå håper vi at denne spiren blir værende og gir oss en frisk baby i februar 19:Heartred

Håper mange "gæmliser" følger på og at gulleggene sitter for oss alle til termin!

Fin lesning[emoji173]️ Gir meg håp. Vært gjennom et tøft år, mye tårer, lengsel og sorg. Mistet to ganger i uke 9 samt hatt flere kjemiske. Håper på baby, etterlengtet nummer tre[emoji173]️ Lykke til i graviditeten[emoji173]️
 
Fin lesning[emoji173]️ Gir meg håp. Vært gjennom et tøft år, mye tårer, lengsel og sorg. Mistet to ganger i uke 9 samt hatt flere kjemiske. Håper på baby, etterlengtet nummer tre[emoji173]️ Lykke til i graviditeten[emoji173]️

Vet godt hva det er å lengte etter barn og det er ikke lett med følelsene i den prosessen. Jeg håper du får din etterlengta nummer tre snart:Heartred
 
Bare innom å heier på dere gæmliser som fortsatt er prøvere :gen014 :gen014 :happy093.

Her traff vi gullegget, på naturlig vis, ca 1 år etter prevensjonsslutt, og etter 1 sa og 1 ma. Vi er nå i uke 30+1. Jeg er jo eldre enn de fleste av dere - fylte 44 år noen mnd etter positiv test, så vil tro det fortsatt er håp for mange :)

Nå ser vi bare frem til november, til vi får den etterlengtede atpåklatten vår i armene :Heartred
 
Back
Topp