Flått :(

Huff da[emoji13]
Mannen hadde en på armen for et par dager siden..
De var så bitte bitte små at en knapt kunne se dem, men vekk må de jo. En på magen og en på halsen. Merket ved at hun klødde og klødde og klødde seg på et stikk liskom. Og lærer mora da?
Neida, først ser min mor og min svigerinne at den på magen er en flått på søndag, vi er nå litt tvilende, men greit. Så har ungen et likt "stikk" på halsen neste morgen og jeg ser det, men tenker ikke, og sender henne ut for å leke hvorpå hun sendes inn igjen av naboen med beskjeden "de sier dere må ta av meg flåtten".

Jotakk... mother of the year?
 
De var så bitte bitte små at en knapt kunne se dem, men vekk må de jo. En på magen og en på halsen. Merket ved at hun klødde og klødde og klødde seg på et stikk liskom. Og lærer mora da?
Neida, først ser min mor og min svigerinne at den på magen er en flått på søndag, vi er nå litt tvilende, men greit. Så har ungen et likt "stikk" på halsen neste morgen og jeg ser det, men tenker ikke, og sender henne ut for å leke hvorpå hun sendes inn igjen av naboen med beskjeden "de sier dere må ta av meg flåtten".

Jotakk... mother of the year?

Hehe[emoji28] fort gjort, de er jo så små![emoji38]
 
Vi har rukket å plukke flere hundre flått fra hundene så langt i år.. Mista tellinga etter 75 på den ene hunden her om dagen, til tross for piller. Oppvokst i værste flåttland på Sørlandet, men blir aldri imun - det er så himla ekkelt!
Hvilke piller er det hundene dine får? Vi bruker Bravecto, og det fungerer helt supert :)
 
Back
Topp