Flått :(

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Jada, da er vi igang med årets flåttsesong![emoji13][emoji13][emoji85]
Plukket første som hadde festet seg på ryggen til mellomste[emoji30] og nå klør jeg over hele kroppen![emoji15][emoji30]
Beist!!
 
Æææææ! Hvor i landet? [emoji33]

Ikke klar for flått enda!
 
Iløpet av 12 år som mamma har jeg kun opplevd en gang flått på en av mine barn [emoji56][emoji23] *bankibordet*
 
Glad jeg klarte å få i bikkja tabletten sin :D
Også får vi krysse fingra for at de holder seg unna oss andre. Begynte å klø bare av å lese dette :eek:
 
Vokst opp på det som tidligere var et av stedene i landet med mest flått og har hatt så mange som har bitt seg fast at jeg er litt «immun», dvs jeg får ikke noia. Bare man følger med på bittstedet, så går det som regel veldig veldig bra. De får sjelden sitte så lenge at de blir grå og slimete også, slik de fort gjør i pelsen på katter. DET er ekkelt det! :dead:
 
Her er det mest bikkja vi har pleid å plukke dem av, og hun er jo ikke mer.

Men takk for påminnelsen. Flått-sjekk må inngå i kveldstellet.
 
Iløpet av 12 år som mamma har jeg kun opplevd en gang flått på en av mine barn [emoji56][emoji23] *bankibordet*

Heldige du![emoji28]
Her plukkes det på barn og voksne hvert år![emoji30][emoji33]
 
Glad jeg klarte å få i bikkja tabletten sin :D
Også får vi krysse fingra for at de holder seg unna oss andre. Begynte å klø bare av å lese dette :eek:

Behandlet kattene vi også[emoji38] klør fortsatt jeg![emoji13]
 
Vokst opp på det som tidligere var et av stedene i landet med mest flått og har hatt så mange som har bitt seg fast at jeg er litt «immun», dvs jeg får ikke noia. Bare man følger med på bittstedet, så går det som regel veldig veldig bra. De får sjelden sitte så lenge at de blir grå og slimete også, slik de fort gjør i pelsen på katter. DET er ekkelt det! :dead:

Å grøss![emoji13][emoji33][emoji30][emoji15]
 
Å grøss![emoji13][emoji33][emoji30][emoji15]

Jeg vet. Det er så grusomt. Og hvis det går hull på dem så inneholder de tilsynelatende en liter blod! :eek:
 
Nei æsj! Jeg hater de små krypa. Før hadde jeg katt, og han dro med seg flere inn hver dag. Nå håper jeg problemet blir mindre uten katten.
 
Back
Topp