Fiser/fjerter du foran mannen?

Trenger ikke bety at man ikke føler seg trygg da. Her er vi rimelig trygge og komfortable med hverandre, kunne likevel ikke falt meg inn å sitte å prompe i sofaen, rett og slett forsi jeg syns det er ufint og derfor velger og ikke gjøre det selv. Mannen og ungene får gjøre som de vil, jeg er jo ikke prippen :p bare er ikke helt der selv...

Enig i dette. Vi er helt trygge på hverandre, men for vår del handler det mer om at vi er begge oppdratt til at det er uhøflig å forsure lufta for alle andre:p Det betyr ikke at det er verdens undergang om det skjer et uhell, men vi prøver så godt det lar seg gjøre å gå et annet sted.
 
Selvfølgelig, noe annet ville vært veldig rart. :p

Hehe. Selv om det er fare for lukt? ;) jeg er mer en silent assassin. Prøver p holde den inne, men den smyger... så spør mannen om jeg har prompa. Jeg: nei. Så ler vi [emoji23]
 
Hehe. Selv om det er fare for lukt? ;) jeg er mer en silent assassin. Prøver p holde den inne, men den smyger... så spør mannen om jeg har prompa. Jeg: nei. Så ler vi [emoji23]

Oh yes, her har vi ingen forestillinger om den andres kropp, eller noen hemninger hva kroppssfunksjoner angår.
Sånn bortsett fra at vi bæsjer i fred da. :p

Her prompes det over en lav sko, og vi ler om det kommer en morsom lyd, eller om det lukter vondt.
Vi fleiper med det ved å late som at vi tar på gassmaske, eller at man kveles, eller vi løfter med oss junior på 2 år og later som om vi skal rømme huset. :D
Junior synes promp er hysterisk festlig, og er heller ikke flau over den naturlige funksjonen det faktisk er. :)
Vi gjør selvfølgelig ikke sånt ute blant folk, men det er bare fordi samfunnet er så prippent, og har funnet ut at alle skal late som om de ikke promper, selv om alle promper i gjennomsnitt akkurat like mye. :p
 
Nei ingen av oss gjør det, og det handler ikke om å ikke være trygge nok på hverandre. Det handler (for oss) om vanlig folkeskikk og høflighet, og hvis jeg eller han må slippe ut luft så kan vi gå et annet sted enn rett foran partneren. Jeg har ingen behov for å sleppe meg foran han, og han ønsker heller ikke gjøre det foran meg. Selvsagt skjer det "uhell", og det er ingen big deal, men vi har det ikke for vane :)
 
Ja :p husker jeg synes det var flaut tidlig i forholdet. Men så var jeg bare 15 når vi møttes :p jeg kunne spart meg bryderiet med sjenansen foresten, han er ikke typen som løfter et øyebryn av sånt. Jg var det men det forsvant gradvis ettersom tiden gikk.
 
Gjorde det sjelden før (gikk til en annen del av huset), men rett etter fødsel hadde jeg null kontroll så da kom dem på rekke og rad [emoji23]
 
Haha! Nei. Uhell kan jo skje, men jeg går litt unna når jeg kjenner behovet melde seg. Jeg går ikke rundt som en ballong likevel!
 
Promper dere også over alt på jobb da eller? "Luften er for alle", men man kan ta hensyn til andre.

Vi promper ikke foran hverandre. Får aldri vondt i magen. Man sitter jo ikke klistret på hverandre 24/7, så finnes mange anledninger der man kan slippe luft uten å gjøre det i nesa på den andre. :)

I løpet av de snart 9 årene vi har vært sammen har mannen fjertet 4 eller 5 ganger foran meg. 3 av de gangene slapp han de mens jeg hadde gått fra stuen, men kom tilbake litt raskere enn han tenkte [emoji23] Og en gang så slapp han en under teppet, men jeg merket det veldig godt.

Jeg bryr meg ikke sånn sett, men syns det er unødvendig å fjerte rundt uten å ta litt hensyn.
 
Vi er helt avslappet på slike kroppslige funksjoner. Det er null stress.

Og var vi det ikke før, så ble vi i hvertfall det når begge fikk omgangssyke for noen år siden. Jeg ler av det i etterkant, men det var ganske pyton da det sto på. Haha.
 
Promper dere også over alt på jobb da eller? "Luften er for alle", men man kan ta hensyn til andre.

Vi promper ikke foran hverandre. Får aldri vondt i magen. Man sitter jo ikke klistret på hverandre 24/7, så finnes mange anledninger der man kan slippe luft uten å gjøre det i nesa på den andre. :)

I løpet av de snart 9 årene vi har vært sammen har mannen fjertet 4 eller 5 ganger foran meg. 3 av de gangene slapp han de mens jeg hadde gått fra stuen, men kom tilbake litt raskere enn han tenkte [emoji23] Og en gang så slapp han en under teppet, men jeg merket det veldig godt.

Jeg bryr meg ikke sånn sett, men syns det er unødvendig å fjerte rundt uten å ta litt hensyn.

Ta hensyn til hva? Tåler dere ikke lyd eller lukt i noen sekunder? :p
 
Jeg har tarmsykdom så er ikke så mye valg når det vil ut. Jeg har ikke valg ute blandt folk heller. Sier selvsagt unnskyld og forklarer ståa for fremmede. Om jeg prøver å gå vekk så virker det som det er fisen som driver meg fremover som en rakketmotor...

Han derimot fiser kun på do med mindre han sover/halvsover og nekter for det siste. Synes det er veldig rart når jeg har null kontroll.
 
Nei ingen av oss gjør det. Og blir ikke noe mer "luftig" i magen av det. Heller ingen uhell her i gården. Må jeg prompe gjør jeg det på do. Kall meg prippen men er sånn jeg er oppdratt.
 
Sjeldent jeg går på do for å fise. Men det ville ikke vært et problem, jeg går ikke og fiser konstant:p
Svaret er ja:)
 
Back
Topp