Fiser/fjerter du foran mannen?

Hah! Her er frøkna helt på styr når det kommer til "lufta" - det er visstnok skikkelig ekle greier, og skal ikke forekomme..

Hu sender unga mine(fra tidligere) på do, så nå spretter de opp som jordekorn og holder seg bakentil mens de løper inn for å fjerte, når de må - jeg har jo blitt såpass skada,etterhvert, og av frykt for at samboer skal mene jeg er ekkel(for dette kom litt snikende på meg etterhvert som forholdet skred fremover) så går jeg nå rundt og holder dette inne hele tiden mens jeg er rundt henne..

Det er alltid litt frykt når man har lagt seg og man kjenner "at noe er på gang" og jeg bare rett og slett ikke gidder å stå opp for å gjøre det på do, og i dét denne lille smygeren sniker seg ut(vi snakker jo ikke flysirene-fis eller noe som slår ut på jordskjelvmålerene i asia(populært kalt richter-skalaen)) så er jeg alltid litt bekymret for om hun kommer til å kommentere den, eller rett og slett bare ikke våkne igjen...:wacky:

Jeg satser alltid hardt på at hun bare får sove ekstra-ekstra godt... :goodnight.

Jordskjelvmålere har man i hele verden da men.
 
Shit happens :p
Ikke at vi framprovoserer eller gjør det med vilje, men hey, i blant skjer det bare ;-)
 
Nei vi gjør ikke det. Ikke med vilje hvertfall. Om man slipper en liten en så blir ingen av oss sure. Men personlig synes vi det er svæææært usjarmerende, og vi vil gjerne beholde så mye romantikk i forholdet som mulig - så da er promp noe man helst gjør i et annet rom.
 
Nei, er heller ikke oppblåst eller løper på toalettet hele tiden.
 
Har klart å snike ut alle lydløse under pledd i sofaen i flere år [emoji38] men nå når jeg er gravid igjen og magen er ganske stor så har han nok hørt flere enn noen gang [emoji23] men han fiser og promper som bare det og har maset på meg om å slippe min første framfor han [emoji23]
 
Hadde jeg ikke kunnet gjort det foran han kunne vi rett og slett ikke vært sammen! *vondtimagenåholdefjerteninne*
 
Jepp.
Hvorfor føler man seg ikke trygg nok på partneren til å gjøre det??

Trenger ikke bety at man ikke føler seg trygg da. Her er vi rimelig trygge og komfortable med hverandre, kunne likevel ikke falt meg inn å sitte å prompe i sofaen, rett og slett forsi jeg syns det er ufint og derfor velger og ikke gjøre det selv. Mannen og ungene får gjøre som de vil, jeg er jo ikke prippen :p bare er ikke helt der selv...
 
Nei :p Han og ungene gjør det hele tiden, får meg bare ikke til å gjøre det selv. Men nå ser jeg vel bare mannen ca 3 timer om dagen, så har nok av tid til å gjøre det, så går ikke akkurat å holder det inne :p
 
Jeg lever etter ordtaket "det er bedre å slippe en varm enn å sprenge en tarm. Må man så må man!

Dere som ikke gjør dere? Er ikke dere veldig oppblåst? Løper dere på toalettet hele kvelden om dere er luftig? Skjønner ikke hvordan det er mulig jeg...

Hehe no måtte eg le litt [emoji23][emoji23]
Fiser med mannen i samme rom men ikkje sånn rett foran han om du skjønner [emoji6] men så e eg så heldig at d 9av 10 ganger er luktfrie smygere [emoji23][emoji23]
 
Nei ingen av oss gjør det. Har ikke noe å gjøre med å være trygg på hverandre. Hadde det kommet en ufrivillig så hadde vi bare ledd :p Men å gjøre det med vilje synes jeg bare er utrolig lite sjarmerende og veldig turn off.
 
Nei. Mulig jeg slipper en smyger ned i sofaen, men ikke ellers :p
Jeg gjør det mens en av oss er på kjøkkenet, på toalettet, vaskerommet, ute på tur med hunder osv. Er sjelden vi er sammen hele tiden med mindre vi sitter og spiser eller ser et tvprogram. Og det er jo ikke lange tiden.
 
Nja. Prøver å unngå det, men noen ganger er det uungåelig [emoji23]
 
Back
Topp