Finnes det butikker du unngår å handle på?

Tja til en viss grad. Noen lokale butikker har jeg hatt dårlige opplevelser med personalet eller av og til er jeg ikke i humør til lyset på kiwi eller utvalget på rema:p
 
Kappahl og Lindex, de har hverken noe til meg eller mannen. Hørt de har en del fine babyklær men det gidder vi ikke se på nå :p
 
Ingen butikker jeg unngår av prinsipp, men er butikker jeg unngår hvis jeg ikke må. F.eks. den nærmeste matbutikken, som er i gåavstand, har så dårlig frukt og grønnsaker at vi heller kjører til neste når vi skal ukeshandle for å unngå at 50% av grønnvarene er råtne. Og er en kitchn på det lokale senteret som har en så innpåsliten ansatt at jeg aldri gidder gå der "bare for å kikke", da må jeg vite hva jeg skal ha og fort inn og ut igjen.
 
Hm handler jeg helst ikke på. Dårlig kvalitet og stor utnyttelse av mennesker. Som regel prøver jeg å holde meg unna store kjeder.
 
Er en lokal Kiwi butikk jeg snur i døra om jeg ser en viss ansatt. Han er så kvalmt falsk at jeg blir bare irritert av å handle av han [emoji14]
 
Hvis jeg ikke liker noen som jobber der :p er en på en kiwibutikk som flørter så voldsomt med meg, så der unngår jeg å handle.
 
Alle de der de ansatte hopper fram med «hei! Trenger du hjelp?» bare du ser på døra. Orker ikke sånt.

Og så handler jeg ikke på andre matbutikker enn Kiwi hvis jeg ikke MÅ.
 
Unngår Bikbok. Det var min favoritt butikk før. Selv om jeg er normalvektig er ikke klærne store nok for meg lenger..
 
Bennetton. Misliker at de størrelsesmerker klær til barn med xxs-xxl istedefor lengde/alder.
 
Unngår de der det er dårlig personalet. Eller at det er for trangt/dårlig utvalg el
 
Ikke direkte, men pleier ikke gå i andre klesbutikker enn billigkjedene som HM, KappAhl. Lindex, name IT, Bikbok osv :) Regelrett fordi jeg aldri kjøper noe i de andre, da heller på nett. Av matbutikker er det enkelte jeg ikke handler i da jeg syns de er møkkete og rotete.
 
Scausen eller hva søren den elektronikk butikken heter, de reklamene som var før irriterte vettet av meg.
 
Hater veldig å bli overfalt og fotfulgt når jeg går inn i en butikk, så selvom jeg gjerne skulle gått og luktet og sett på body shop så gjør jeg ikke det, for de på senteret her er aaaaaalt for pågående. Butikker med gjennomgående dårlig service, eller gjentagende dårlig service, lite engasjerte ansatte, rotete butikker, men det kan jo både være rema og kiwi alt ettersom hvem som driver den, så boikotter ingen bestemt kjede, men handler helst hos norgesgruppen grunnet trumfen. Også handler jeg minst mulig på H&M grunnet usannsynlig dårlig kvalitet, og dårlig arbeidsvilkår
 
Syns Carlings er rimelig slitsomt, så der unngår jeg å gå inn. Syns babyklærne på Name it er kjeeeedeliiiige, så der dropper jeg også å gå innom.
 
Back
Topp