Finnes det butikker du unngår å handle på?

Unngår Indiska. Hørte for flere år siden at de har brukt mye barnearbeid.
 
Unngår Anton Sport. Fikk skikkelig dårlig behandling der en gang, og takket for elendig kundebehandling i det jeg gikk ut av butikken og lovte meg selv å aldri igjen å sette mine ben der. De mistet en veldig god kunde for å si det sånn.
 
Jeg handler konsekvent på matvarebutikker som støtter det norske landbruket. Coop, rema, matkroken m.fl. Handler jeg ikke på, da alt for mye er importert fra utlandet.
 
Handler aldri på en butikk jeg har jobbet. Vil virkelig ikke gi de eierne penger i kassa, de er fæle mennesker.
 
Unngår H&M (gjort i mange år) men hender at forviller meg inn der en sjelden gang da de enkelte ganger har ting jeg ikke får tak i andre steder. Er heller ikke glad i Lindex og Cubus da jeg syns mye av klærne har dårlig kvalitet (nupper, fort slitt, mister fasong, farge osv). Unngår også butikker med slitsomme ansatte.

Handler oftest Nameit og KappAhl til ungene.
 
Unngår H&M (gjort i mange år) men hender at forviller meg inn der en sjelden gang da de enkelte ganger har ting jeg ikke får tak i andre steder. Er heller ikke glad i Lindex og Cubus da jeg syns mye av klærne har dårlig kvalitet (nupper, fort slitt, mister fasong, farge osv). Unngår også butikker med slitsomme ansatte.

Handler oftest Nameit og KappAhl til ungene.

Unngår HM så langt jeg kan. Har dårlig erfaring med Cubus. Dårlig kvalitet! Liker bedre Polarn O. Pyret og KappAhl:)
 
Unngår Bikbok. Det var min favoritt butikk før. Selv om jeg er normalvektig er ikke klærne store nok for meg lenger..
Prøvde en jeans-shorts i XL som eg ikkje fikk over låra. Syns faktisk at eg er en M og passer det i de fleste andre butikker. Unngår BIKBOK av den grunn eg også.
 
Rema 1000. Dårlig kvalitet på myr frukt / grønt. Rotete og mangler alltid noe jeg skal ha! Er litt merkebevisst på enkelte varer. Ingen super betjening heller :)
 
Back
Topp