Feirer dere deres egen bursdag?

Nei, feirer ikke min egen bursdag annet enn ved "runde" tall som 30 år osv. Har ikke stor venninnekrets, så måtte feiret med familien min i såfall. Spiser en god middag med sønnen min og mamma/mormor. That's it. Maten må jeg i tillegg lage selv, så...... Helt greit egentlig. Vi samles i familien jevnlig gjennom hele året, uavhengig av bursdager.
 
Feirer med nærmeste familie. Hvis det klaffer sånn går jeg ut og spiser med venninner, men de nærmeste bor i andre byer så det er sjelden vi får det til dessverre. Går også ut og spiser med mannen, drar på konsert eller liknende-eller så lager vi god mat hjemme og gjør litt ekstra ut av det :) syns det er like gøy med bursdag nå som da jeg var barn, men trenger ikke gjøre så mye ut av det lengre.
 
Nei :)
 
Feirer ikke min egen, prøver å legge sommerferie min på den dagen så jeg slipper at noen skal feire meg :)
 
Pleier ikke feire meg selv, men feiret meg nå sist, da ble jeg 30. Det var i grunn sambo som ville feire da.. :) Men var koselig, mat, kaffi og kaker :)
 
Pleier å lage et par kaker og invitere min familie. Så feirer jeg bursdag sammen med svigermor når hun gjør det for vi har bursdag nesten samtidig :)
Så det blir bare for syns skyld, ellers maser de på meg.
 
Ja, feirer bursdagene våre. Men siden jeg har bursdag 20.12 så feirer jeg sammen med mannen uken før.
Vi har så få venner så blir mest bare familie som kommer innom på kaffe og kaker.
 
Her har vi somregel bare en grillfest med familien, da jeg fyller i juli :)
Orker ikke lage til noe fest lengre [emoji14]
 
Pleier å invitere enten venninner eller vennepar en dag, også har vi familiebesøk en annen dag:)

I vår familie feires alltid de voksene sin bursdag også, er ikke så ofte vi treffes alle sammen, så koselig å gjøre det når det er bursdager og slikt:)

Min samboer vil ikke feire sin bursdag, men jeg har noen ganger invitert venner av han med ut og spise for å overraske han, det skal vi nå på lørdag også, og han blir alltid glad for det; selvom han sier han ikke vil feire dagen ;)
Så koselig [emoji7]
 
Ja, her feirer vi alle; store og små. :)

Altså, hvem vil vel ikke ha kaker og pakker? :D :D
 
Back
Topp