Feirer dere deres egen bursdag?

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Feirer dere deres egen bursdag, eller har dere "bare" en liten markering med barna og evt. mann?

Jeg pleier ikke å feire, men i år gjorde jeg det for første gang på veldig mange år :)
 
Feirer hele og halve tall. Ellers blir det en bedre middag av take away som feiring :)
 
Ikkje anna enn at mamma lager favorittmiddagen min. Har vært sånn sida eg flytta ut heimefrå. :)
Men iår skal eg gifte meg på bursdagen min, så da blir det 85 gjester og full feiring. ;)
 
Ja, kake må til

Ikke mye gjester da, det kuttet vi for noen år siden. Bare mine forelsre og min bror med familie og farmor (samme for mannen, hans familie bor nemlig 40 mil unna)
 
Her blir bestandig de voksnes bursdag feiret ved at de i familien som bor nærmest samles til litt kaffe og kake eller en middag eller noe slikt. Vi er mange i svigerfamilien som bor nært da :) er liksom foreldre, søsken og kanskje en venn som kommer i selskap da.
 
Tidligere år har jeg aldri feiret min bursdag, men da jeg ble 30 i går samlet jeg en fin gjeng med venninner og var ute og spiste middag. Siden jeg er gravid var det ikke noe hæla i taket, men hadde det så utrolig koselig! :happy:
Så tror jeg skal fortsette å feire de neste årene også :)
 
Jepp. Alltid en kjekk måte å samles på.
 
Ja, da inviterer vi nærmeste familie på noe godt! I fjor laget vi til isbar, det var meget populært. Synes det er litt stas å få feire bursdag selv om jeg er voksen :)
 
Alle voksne i familien vår feirer, men min droppes gjerne, siden ett av barna her har bursdag en uke etter meg, så da blir det hennes dag vi feirer, men får gjerne gaver jeg også da.
 
Ja. Flerr ganger. I dag var jeg, sambo og 4-åringen ute og spiste middag med dessert. I morgen kommer mine foreldre og søster på kaffe og kake (pleier å ha flerr familiemedlemmer, men orker ikke i år da jeg er gravid). Pleier også å invitere venner på jentekveld med mat og "kaste ut" mann og barn, men i år blir det litt roligere ut og spise på onsdag. Det er jo en perfekt anledning til å samle vennegjengene [emoji1]
 
Har som regel kun nermeste familie på besøk med kaffe og kake og vafler. I år har jeg lyst å gå ut å spise med noen venninner, så d blir nok koselig. Har feiet med fest et par ganger før. Neste år blir jeg 30 så får se om d blir noen stor feiring, planlegger nemlig å bli gravid igjen neste år [emoji12] Så går ting etter planer blir d en rolig dag gitt [emoji1]
 
Har kun nærmeste familie på kaffe og kaker[emoji4] og det egentlig kun fordi samboeren min vil at jeg skal feire[emoji28]
 
Noen ganger.
 
Jeg feirer, men det er fordi svoger har bursdag noen dager seinere og han insisterer på å feire seg selv [emoji14] Da slår vi like godt sammen han, meg og mannen :)
 
Inviterer som oftest våre foreldre og søsken til mat og kake, eventuelt hører om de vil være med på restaurant å spise. Synes det er en fin unnskyldning til at vi samles og gjør noe koslig sammen :)
 
Pleier å invitere enten venninner eller vennepar en dag, også har vi familiebesøk en annen dag:)

I vår familie feires alltid de voksene sin bursdag også, er ikke så ofte vi treffes alle sammen, så koselig å gjøre det når det er bursdager og slikt:)

Min samboer vil ikke feire sin bursdag, men jeg har noen ganger invitert venner av han med ut og spise for å overraske han, det skal vi nå på lørdag også, og han blir alltid glad for det; selvom han sier han ikke vil feire dagen ;)
 
Back
Topp