Fargelegging for voksne...

Hei
Kommer inn her jeg.
Har The Tattoo Coloring Book (ikke begynt noe særlig ennå),

Ellers er det fra Den hemmelige Hagen, Animorphia, og en ny en som heter Dagrømmer.Alle er ikke ferdige.

Brukte tusj fra bokbutikken til å begynne med,men bruker mest nå akvarellfarger som jeg kjøpte på panduro (ark har og)
Vis vedlegget 133421 Vis vedlegget 133422 Vis vedlegget 133423 Vis vedlegget 133424 Vis vedlegget 133425 Vis vedlegget 133426 Vis vedlegget 133427 Vis vedlegget 133428 Vis vedlegget 133429 Vis vedlegget 133430
Så utrolig flink du er
 
Orket ikke lese gjennom 13 sider:p for å se om noen hadde spurt om dette før:)
Hvilke bøker har dere? Har selv den hemmelige hagen:)
 
Woho! Fikk fargene jeg bestilte fra Ebay igår. En pakke på 72 farger! Gleder meg til å forhåpentligvis fargelegge litt ikveld.
Jeg har Den hemmelige hagen, Eventyrlig Regnskog og en liten en som jeg kjøpte på flyplassen i Paris. :)
 
Woho! Fikk fargene jeg bestilte fra Ebay igår. En pakke på 72 farger! Gleder meg til å forhåpentligvis fargelegge litt ikveld.
Jeg har Den hemmelige hagen, Eventyrlig Regnskog og en liten en som jeg kjøpte på flyplassen i Paris. :)

Hurra! Samme som vi andre bestilte sikkert :) har ikke testa mine enda da :p
Tre bøker faktisk! Nok å tegne på da :D
 
Hurra! Samme som vi andre bestilte sikkert :) har ikke testa mine enda da :p
Tre bøker faktisk! Nok å tegne på da :D
Haha :D Jada. Har faktisk bare kjøpt den siste da jeg glemte begge de andre når vi reiste. De to første var gaver. :)
 
Haha :D Jada. Har faktisk bare kjøpt den siste da jeg glemte begge de andre når vi reiste. De to første var gaver. :)

Aaah :) jeg har bare en..hadde lyst å kjøpe flere, men nå har jeg ikke fått farga noenting på lenge :p så var vel like greit å bare ha en.. Ble plutselig så mye annet å gjøre når mini kom :p
 
Og denne. :D
Dette er fra den utenlandske boka. Ganske detaljerte tegninger.
Vis vedlegget 134056
Den hadde jeg fått hetta av:p har en ting for hvordan ting skal se ut når jeg fargelegger, dette gjeller kun mine tegninger, synes andre som tør bruke farger der jeg får angst av det lager kjempe fine bilder:) så er mine egne bilder det gjeller:p
 
Den hadde jeg fått hetta av:p har en ting for hvordan ting skal se ut når jeg fargelegger, dette gjeller kun mine tegninger, synes andre som tør bruke farger der jeg får angst av det lager kjempe fine bilder:) så er mine egne bilder det gjeller:p
Haha ;)
Jeg er egentlig også sånn, men bestemte meg for at jeg skulle prøve å la det være, å bare farge i vei, for jeg synest også at andre som eksprimenterer med farger har mye finere tegninger enn meg. :p
 
Back
Topp