Fargelegging for voksne...

Det tok veldig lang tid.
Rundt 3 uker..
Regnet med det ja. Tar ofte lang tid når man bestiller noe fra ebay. Men er vel verdt det når prisen er såpass lav også. Får høre me samboer om han vil ha, så bestiller vi vel. Blir lange tre uker å vente:p
 
Yess, da har jeg bestilt farver, og de er sendt, og fikk mail om at det kan ta 28 til 35 dager, siden de ligger så avsides.. Hadde håpa de kunne være min bursdagsgave til meg, men ikke hvis de kommer midt i oktober!
 
Jer er litt av og på jeg :-Å Jentungen stjeler alltid fargene mine, noe jeg opdager etter ho har lagt seg.. Da blir det dårlig med farging :p Haha!! men nå venter jeg på HArry Potter fageboka!!!!! :D :D :D
 
Jer er litt av og på jeg :-Å Jentungen stjeler alltid fargene mine, noe jeg opdager etter ho har lagt seg.. Da blir det dårlig med farging :p Haha!! men nå venter jeg på HArry Potter fageboka!!!!! :D :D :D

Skal det komme Harry Potter fargebok??? :O :O :D
 
Har ikke farget så mye i det siste, men kjøpte meg animorphia i går, var litt usikker på om jeg kom til å like den, men synes den var mye gøyere enn Den hemmelige hagen :) Skulle egentlig lese til eksamen i dag, men det ble visst ikke så lett :p Halen ble ikke helt som jeg hadde tenkt da, men men...

12112609_10207860620860382_1520229235_o.jpg
 
Back
Topp