Faen...

Tusen takk alle sammen[emoji173]️ skal til legen nå snart.

Har til og med gått inn for å faste i håp om å få en utskraping før helgen. Jeg kommer til å blånekte å bli igangsatt.. så her må jeg vel bre gå inn å være litt streng.
Lykke til hos legen tenker på deg!![emoji173]
 
Oppdatering herfra. Ikke mer blødning, noe som er godt[emoji173]️ er likevel ganske pessimistisk denne gangen (er nok greit påvirket av sist MA), men får bare ta en dag av gangen[emoji1303]

Tusen takk for all støtten og fine ord[emoji173]️ dere er så gode!!

Masse lykke til - tenker på deg!!! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Tusen takk dere[emoji173]️ hadde en kjempe styrtblødning på venterommet hos legen. Blødde igjennom ALT[emoji22] og nå kommer koaglene. Så det finnes ikke tvill en gang...[emoji22][emoji174]

Skal på gyn. poliklinikk nå. Får håpe de tar hensyn til frykten min...
 
Er 11+0 i dag...
 
H
Tusen takk dere[emoji173]️ hadde en kjempe styrtblødning på venterommet hos legen. Blødde igjennom ALT[emoji22] og nå kommer koaglene. Så det finnes ikke tvill en gang...[emoji22][emoji174]

Skal på gyn. poliklinikk nå. Får håpe de tar hensyn til frykten min...
Huff, dette var trist å høre. Vet ikke hva annet jeg skal si enn at jeg sender deg en stor klem! Håper du har flere rundt deg som passer godt på deg :Heartred
 
Så trist å høre :( ord blir fattige i slike situasjoner, men håper du får god hjelp og oppfølging.

Stor klem til deg ❤️
 
:Heartred ord blir fattige. Tenker på deg og håper det går greit på sykehuset alt tatt i betrakting :(
 
Så trist å høre [emoji20] Tenker på deg [emoji173]️
 
God klem :(
 
Så utrolig trist.. og det er så vondt og dramatisk å oppleve. Syns så innmari synd på deg ♥️
Håper du blir godt ivaretatt ♥️♥️♥️
 
Tusen takk dere[emoji173]️ hadde en kjempe styrtblødning på venterommet hos legen. Blødde igjennom ALT[emoji22] og nå kommer koaglene. Så det finnes ikke tvill en gang...[emoji22][emoji174]

Skal på gyn. poliklinikk nå. Får håpe de tar hensyn til frykten min...

[emoji22][emoji22] Sender deg masse klemmer [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
[emoji173][emoji173]
 
Tusen takk dere[emoji173]️ hadde en kjempe styrtblødning på venterommet hos legen. Blødde igjennom ALT[emoji22] og nå kommer koaglene. Så det finnes ikke tvill en gang...[emoji22][emoji174]

Skal på gyn. poliklinikk nå. Får håpe de tar hensyn til frykten min...
Huff, så trist å lese [emoji22] Sender deg mange gode klemmer [emoji173]
 
Tusen takk dere[emoji173]️ hadde en kjempe styrtblødning på venterommet hos legen. Blødde igjennom ALT[emoji22] og nå kommer koaglene. Så det finnes ikke tvill en gang...[emoji22][emoji174]

Skal på gyn. poliklinikk nå. Får håpe de tar hensyn til frykten min...

Tenker på deg!! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Back
Topp