Faen...

sb88

Glad i forumet
Julibarna2014
Er på jobb og skulle på do. Tørket meg og det kom litt friskt blod[emoji22] neste gang jeg var på do kom det litt slim med blodstrimler. Nå kjenner jeg litt murring også[emoji22] måtte bare kjenne forsiktig på tappen også, og den kjennes litt åpen ut...

Jeg mistet i juli og har prøvd å holde dette svangerskapet litt på avstand følelsesmessig, men likevel kjenner jeg nå angsten komme og tårene presse på[emoji22]

Vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Orker ikke dette en gang til[emoji22]
 
Huff, det er vell fremdeles håp? Kanskje du får bestilt deg ultralyd for å se? Sender deg en klem :Heartred
 
Huff, det er vell fremdeles håp? Kanskje du får bestilt deg ultralyd for å se? Sender deg en klem :Heartred

Ja... skal egentlig på ultralyd neste uke, men tipper det blir for sent.

Fikk beskjed av hun jeg jobbet med at jeg bare måtte komme meg hjem, og helst innom legevakten. Men tviler på at de tar meg inn.

Men angsten etter sist gang er så enorm at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg[emoji22]
 
Ja... skal egentlig på ultralyd neste uke, men tipper det blir for sent.

Fikk beskjed av hun jeg jobbet med at jeg bare måtte komme meg hjem, og helst innom legevakten. Men tviler på at de tar meg inn.

Men angsten etter sist gang er så enorm at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg[emoji22]
Er det privat ultralyd du skal på da? Går jo ann å ringe i morgen for å se om de har ledig tidligere, kanskje det er noen som avbooket.
Skader jo heller ikke ringe legevakta nå, forklar angsten din. Det værste de kan si er jo bare at de ikke kan gjøre noe. I beste fall tar de deg inn for en sjekk. Skader aldri å ringe tenker jeg :)
 
Uff, føler med deg. Veit så godt hvordan alle de vonde følelsene kommer tilbake når man ser blod:Heartred tror legevakta har lett for å avvise i allefall over telefon. Sist jeg blødde og var i ferd med å miste reiste jeg innom da jeg bor rett ved. Da tok de meg inn og tok urinprøve og sjekka litt småting. Fikk snakke med lege, men han gjorde desverre ikke så mye. Jeg var ikke så langt på vei den gangen så de hadde nok ikke sett noe ved UL, men tror jeg hadde fått komme inn til gynekologen på vakt hadde jeg stått på mitt. Det skader ikke å prøve i allefall. Krysser fingrene for at det bare er en uskyldig blødning denne gangen :)
 
Å, kjære deg <3

Krysser fingrene for at det går bra!
I mitt svangerskap hadde jeg flere blødninger og vet hvor fælt det er. Jeg ble kjemperedd og lei meg, gråt masse. Fikk heldigvis ultralyd hos gynekologen samme dagen og alt var fint. Etterhvert viste det seg at det skyldtes at morkaken lå lavt.

Håper virkelig det er noe sånt for deg også. Og at du kan få ultralyd i morgen eller fredag.

Kjempestor klem <3
 
Off, dette var ikke noe gøy[emoji22] Skjønner godt at angsten melder sin ankomst når du har vært gjennom dette før. Håper du kommer raskt til lege/gynekolog, har hørt om flere som har fått fremskyndet tul når det har oppstått slike situasjoner. Krysser alt jeg har for at dette går bra og at du forblir en del av gjengen her inne:) sender deg en god klem [emoji173]️
 
Huff det er ikke no kjekt å oppdage blod.:( Håper virkelig det går bra. God klem:Heartred
 
Tusen, tusen takk alle sammen[emoji173]️ jeg har ikke blødd noe mer enn det bittelille som kom på jobb. Føler meg skikkelig teit som gikk hjem fra jobb (jeg var leid inn spesielt for i dag da de trengte meg), men jeg hadde bare ikke klart å bli på jobb. Angsten ble for voldsom.. Jeg var ikke i stand til å gjøre en forsvarlig jobb (jobber i helsevesenet). Jeg er fortsatt veldig pessimistisk, men får bare ta en time av gangen rett og slett.

Hadde sex i natt da, men rart om friskt blod skulle komme nå så seint etterpå..
 
Tusen, tusen takk alle sammen[emoji173]️ jeg har ikke blødd noe mer enn det bittelille som kom på jobb. Føler meg skikkelig teit som gikk hjem fra jobb (jeg var leid inn spesielt for i dag da de trengte meg), men jeg hadde bare ikke klart å bli på jobb. Angsten ble for voldsom.. Jeg var ikke i stand til å gjøre en forsvarlig jobb (jobber i helsevesenet). Jeg er fortsatt veldig pessimistisk, men får bare ta en time av gangen rett og slett.

Hadde sex i natt da, men rart om friskt blod skulle komme nå så seint etterpå..

Åh, krysser fingrene for at alt er bra med spira!!! [emoji177] Det høres veldig lurt ut at du dro hjem, forsøk å slappe av det du kan. Og så får du se om du kan fremskynde UL din...Masse klemmer
 
Tusen, tusen takk alle sammen[emoji173]️ jeg har ikke blødd noe mer enn det bittelille som kom på jobb. Føler meg skikkelig teit som gikk hjem fra jobb (jeg var leid inn spesielt for i dag da de trengte meg), men jeg hadde bare ikke klart å bli på jobb. Angsten ble for voldsom.. Jeg var ikke i stand til å gjøre en forsvarlig jobb (jobber i helsevesenet). Jeg er fortsatt veldig pessimistisk, men får bare ta en time av gangen rett og slett.

Hadde sex i natt da, men rart om friskt blod skulle komme nå så seint etterpå..
Sniker fra august. Forrige svangerskap fikk jeg små blødninger tette sex. Både 1 og 2 dager etterpå. Fikk komme inn på sykehuset for ultralyd, men de sa det var veldig vanlig å blø litt etter sex pga slimhinnene tåler mindre når man er gravid[emoji4] men for all del, er du bekymret, ville jeg absolutt fått tatt en ultralyd for å roe nervene og se at alt er bra[emoji173] [emoji173]
 
Tusen, tusen takk alle sammen[emoji173]️ jeg har ikke blødd noe mer enn det bittelille som kom på jobb. Føler meg skikkelig teit som gikk hjem fra jobb (jeg var leid inn spesielt for i dag da de trengte meg), men jeg hadde bare ikke klart å bli på jobb. Angsten ble for voldsom.. Jeg var ikke i stand til å gjøre en forsvarlig jobb (jobber i helsevesenet). Jeg er fortsatt veldig pessimistisk, men får bare ta en time av gangen rett og slett.

Hadde sex i natt da, men rart om friskt blod skulle komme nå så seint etterpå..


Det kom mange timer senere på meg. Og da kom det mye! Alt var bra på tul.

Lykke til <3
 
God klem. Har selv litt brunt i bindet med jevne mellomrom. Så et bankende hjerte sist fredag og håper lille lever fortsatt neste fredag når vi har ny UL.
 
Satser på alt er ok, og at det var sexen som utløste blødningene!
 
Her fikk jeg blødning dagen etter sex og det varte i en uke. Det var veldig skremmende, men det sluttet av seg selv og alt er bra :) håper det bare var det som utløste det hos deg og ❤
 
Back
Topp