Føler du deg gravid?

Kjenner meg igjen i det mange andre her skriv. Har ikkje så altfor mange eller voldsomme symptom. Dagane er hektiske både på jobb og heime med ein 2-åring, så eg rekk ikkje tenke like mykje på graviditeten som med første. Då hugsar eg eg gjekk i ei gravidboble frå dag 1 [emoji28]
Men egentlig er det litt godt å pause tankane litt, no før veke 12. Etter veke 12 kjem dei fleste rundt oss til å få vite det, magen kjem til syne (sjølv om eg føler meg diger allerese) og etter kvert kjenner eg bevegelsar. Då blir det nok meir virkelig [emoji7]
 
masse symptomer, men det betyr lite når jeg ikke er gravid mentalt :p så irriterer meg egentlig over en kvalme og en halsbrann som er der uten grunn. :p
 
Føler meg litt for gravid :/
Super duper oppblåst med en mage som ligner en ballong. Har også ibs så magen er vond å det kjennes ut som om jeg bare spiser ting jeg ikke tåler.
Veldig trøtt
Ligament smerter, det dras veeldig og er utrolig ubehagelig. Må være fordi det er så kort tid siden fødselen (1 år om 1 mnd)
Har også blitt veldig kvalm nå, sterk luktesans, økt matlyst.
Litt smådeppa men tror det er pga snus slutt, føler meg bare litt sånn giddaløs og uggen.

Gleder meg til oppblåst mage gir seg for det ødelegger sååå utrolig mye, å jeg føler meg helt forferdelig nå
 
Føler meg gravid [emoji87] Så konstant sliten å trøtt, kvalmen kommer å går, og jeg eier ikke matlyst. [emoji14] Sulten, men null mat som frister er ingen kombo. Å jeg tisser mye mye mer [emoji849]
 
Føler meg fremdeles ikke gravid, men er bare 5+2. Sist hadde jeg heller ingen følelse av å være gravid annet enn magen som vokste og spark.
 
Glemmer det egentlig helt av. :)
 
6+0 og får bølger av kvalme inneimellom pluss at jeg er trøtt. Men går plutselig dager mellom hver gang.
 
Varierer litt[emoji5][emoji5]
 
Nja, egentlig ikke, tiltross for mange positive tester og flere symptomer på plass: Puppene er vonde, dårligere kondis (høyere hvilepuls), stadig mer småkvalm og uvel (heldigvis ikke kasta opp enda!) og syyykt trøtt støtt.... Men fortsatt; føler meg ikke gravid... Tror det kommer av at jeg var utrolig dårlig sist (jeg forbinder svangerskap med konstant kvalme, spying hele dagen og bekkenløsning fra helvete), og klarer ikke å tro det før jeg er der igjen... Har planer om å bestille en tidlig ultralyd etterhvert, og håper den kan bekrefte og berolige :)
 
Jeg føler meg overhodet ikke gravid om dagen, så er litt bekymret! Håper det bare er hodet mitt som tuller og at alt er bra.

Hvordan føler dere dere om dagen!
 
Vanskelig å forklare... Føler meg ikke spesielt gravid, men bare annerledes enn jeg gjorde før :p Det ble plutselig mer virkelig og forståelig etter å ha sett lille og hørt de fine hjerteslagene igår da :Heartred
 
Føler meg ikke gravid noen plass. Har ømme pupper å var kvalm igår, men skulle ønske jeg følte meg mer gravid. Ikke føler jeg streken på strimmeltestene blir sterke nok heller :nailbiting: Er bare 4+5 på vei.
Ble exu sist jeg var gravid å livredd for at det skal skje igjen på andre siden.
 
Av og til. Kan være litt uggen tidlig på dagen, og kjenner litt strikkinger nå og da. Men jeg blir veldig lett susete i hode og skjelven.
Jeg er bare 4+3, så det kommer vel mer etterhvert [emoji13]
 
Nei.... litt uggen hvis jeg ikke spiser og mye murring. Så jeg føler meg jo egentlig ikke som vanlig heller :woot:
 
Jeg føler meg ikke gravid, er kun litt ekstra trøtt om dagen, men det sier samboer at han er også....så er litt bekymret. Er 6+1 i dag. Har tidlig UL 1 mars (blir da 7+2).
 
Ingen symptomer egentlig her. Hadde starten på symptomer en stund, men ikke noe mer enn det. Så vi får se om dette går veien eller ei. Er fortsatt bare 5+5 så god tid til å få både det ene og det andre.
 
Back
Topp